برند دی ایران

خرید میز ناهار خوری برند دی ایران

پایگاه خبری دنیای برند، دی ایران از برندهای معتبر تولید و عرضه میز ناهار خوری در ایران میباشد. با مراجعه به سایت رسمی دی ایران به آدرس dayiran.com میتوانید تنوع بی نظیری از میزهای ناهار خوری را مشاهده نموده و در هر جای ایران که هستید مدل مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. این شرکت دارای نماد اعتماد و نشان ملی بوده و بصورت آنلاین به کل کشور خدمات دهی میکند . نمونه هایی از محصولات ناهار خوری دی ایران را در زیر مشاهده نمایید. شما میتوانید رنگ پارچه و چوب و همچنین تعداد نشیمن را سفارشی انتخاب نمایید و با دکوراسیون خانه خود ست کنید.

با توجه به عرضه مستقیم و حذف واسطه ها بالاترین کیفیت و بهترین قیمت میز ناهار خوری را با این شرکت تجربه خواهید کرد.

میز ناهار خوری پورتو

میز ناهار خوری پورتو از مدل های لاکچری و زیبا است که برای دکوراسیون های مدرن و امروزی مناسب است. میز و صندلی های این مدل به گونه ای طراحی شده است که فضا را شلوغ نمی کنند و برای خانه های کم نور که فضای خیلی بزرگی ندارند گزینه مناسبی است. چوب استفاده شده برای تولید این میز ناهار خوری از نوع چوب روس است که کیفیت بالایی دارد. صفحه میز از ام دی اف با روکش چوب است و برای نشیمن صندلی ها از اسفنج استفاده شده است. پارچه را می توانید به دلخواه از مدل های ساده و یا طرح دار انتخاب کنید. این کار در تعداد نفرات ۴ ، ۶ و ۸ نفره تولید می شود. قیمت درج شده برای نشیمن ۴ نفره می باشد. محصول فوق در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می گردد.

میز ناهار خوری رئال

Buying a dining table brand D Iran 01 - خرید میز ناهار خوری برند دی ایرانمیز ناهار خوری رئال یکی از مدل های جدید و پرفروش است که صندلی های آن لمسه دوزی شده است که می توانید آنها را در دو رنگ متضاد انتخاب کنید تا نمای زیباتری به دکوراسیون منزل بدهند. این محصول از چوب روس ساخته شده است که کیفیت بالایی دارد. صفحه میز ام دی اف با روکش چوب است و پارچه را می توانید به دلخواه از مدل های پورشه، مازراتی و یا مدل های طرح دار به سلیقه خودتان انتخاب کنید. میز غذا خوری رئال در تعداد نشیمن ۴ ، ۶ و ۸ نفره قابل سفارش است که قیمت درج شده برای مدل ۴ نفره می باشد. محصول فوق در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می گردد.

میز ناهار خوری آشیل

Buying a dining table brand D Iran 02 - خرید میز ناهار خوری برند دی ایرانمیز ناهار خوری جدید و شیک آشیل از جنس چوب راش با رنگهای سفید, خودکار, فندقی و.. می باشد. زیرکار این میز ناهار خوری از جنس ابر ۴۰ کیلویی و روکش آن پارچه پورشه یا مازراتی و یا چرم می باشد.این محصول در نشیمن ۴,۶ و ۸ نفره تولید میشود. رنگ صندلی ها را میتوان ترکیبی از دو رنگ سفارش داد. پشت هر صندلی یک دستگیره جهت کشیدن صندلی به سمت بیرون وجود دارد.ابعاد میز ۴ نفره ۸۰*۱۲۰ , میز ۶ نفره ۹۰*۱۶۰ و میز ۸ نفره ۱۰۰*۲۰۰ سانتی متر است.
ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر است.

جنس چوب راش گرجستان, صفحه ام دی اف با روکش چوب, نشیمن: اسفنج ۳۰ کیلویی
جنس پارچه پورشه, چرم-پارچه, مازراتی
ابعاد میز ۴ نفره : ۸۰*۱۲۰, ۶ نفره : ۹۰*۱۴۰, ارتفاع میز: ۷۵cm
تعداد نشیمن چهار نفره, شش نفره, هشت نفره
رنگ چوب استخوانی, سفید, فندقی, قهو ه ای روشن, قهوه ای تیره, گردویی
رنگ پارچه کالیته رنگ
بسته بندی حباب پیچ, سلفون
هزینه و نحوه ارسال ارسال به شهرستان با باربری مخصوص (هزینه به عهده مشتری), ارسال رایگان برای تهران تا درب منزل

میز ناهار خوری ویولت

Buying a dining table brand D Iran 03 - خرید میز ناهار خوری برند دی ایرانمیز ناهار خوری ویولت با طراحی زیبا و بی نظیری که دارد کمک می کند یک فضای چشمگیر در منزلتان داشته باشید. پشتی صندلی های این مدل به شکل لوزی با دقت و ظرافت طراحی شده اند که باعث زیبایی بیشتر این میز ناهار خوری شده اند. این کار در نشیمن های ۴ ، ۶ و ۸ نفره قابل سفارش است. در تولید این سرویس غذا خوری از چوب روس استفاده شده است، نشیمن از اسفنج می باشد و پارچه روکش به دلخواه قابل تغییر است. که ابعاد آن ۸۰*۱۲۰ است. محصول فوق در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می گردد.

برای خرید میز ناهار خوری که در بالا مشاهده نمودید و یا مشاهده مدلهای بیشتر به سایت رسمی دی ایران مراجعه نمایید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *