تولید

بهره مندی ۱۳۷ بنگاه‌ تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال

پایگاه خبری دنیای برند، در ۲ ماهه اول امسال بیش از ۱۲ هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت(دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به ۱۳۷ بنگاه و واحد تولیدی در ۲ ماه اول سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

بر این اساس در فروردین و اردیبهشت امسال در مجموع ۱۸۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۱۱ فقره معرفی به بانک برای دریافت ۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال ۷ هزار و ۶۶۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

از این تعداد ۲ هزار و ۷۶۶ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۰۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال(۱۴۰۰) بیش از ۹۹ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این میزان تسهیلات به یک هزار و ۵۱۲ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال(۱۴۰۰) پرداخت شده است.

منبع: شاتا

همچنین ببینید

Img20240501113719986 310x165 - پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

پیشنهادهای ارزی اتاق ایران برای مراجع ذی ربط ارسال می شود

با آغاز تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران در سال ۱۳۹۷ تا به امروز، مشکلات ارزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *