تولید

بهره مندی ۱۳۷ بنگاه‌ تولیدی از تسهیلات برنامه تولید و اشتغال

پایگاه خبری دنیای برند، در ۲ ماهه اول امسال بیش از ۱۲ هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صمت(دفتر مدیریت داده، آمار و فناوری اطلاعات)، این میزان تسهیلات به ۱۳۷ بنگاه و واحد تولیدی در ۲ ماه اول سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

بر این اساس در فروردین و اردیبهشت امسال در مجموع ۱۸۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۱۱ فقره معرفی به بانک برای دریافت ۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

گفتنی است که از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال ۷ هزار و ۶۶۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال(تبصره ۱۸) ثبت نام کرده بودند.

از این تعداد ۲ هزار و ۷۶۶ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۰۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

همچنین از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال(۱۴۰۰) بیش از ۹۹ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸(برنامه تولید و اشتغال) به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این میزان تسهیلات به یک هزار و ۵۱۲ بنگاه و واحد تولیدی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان اردیبهشت امسال(۱۴۰۰) پرداخت شده است.

منبع: شاتا

همچنین ببینید

Img20191211092525637 310x165 - 5 مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

۵ مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

مونیکا اشنیتزر استاد گروه اقتصاد تطبیقی دانشگاه لودویگ مونیخ (LMU) و رئیس شورای تخصصی اقتصاد …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x