ایران HP اصلی

ایران HP اصلی کیست؟ کالبدشکافی اصالت یک برند

پایگاه خبری دنیای برند، دنیای پرهیاهوی برندها، پر از تقلب و فریب است. در این میان، تشخیص اصالت از تقلب، دغدغه‌ای همیشگی‌ست که اغلب خریدارن به آن دچارند. برند ایران HP به عنوان یکی از نام‌های شناخته‌شده در حوزه سرور و شبکه، همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و سایت‌های مختلفی داعیه ایران HP بودن دارند اما سوال مهم این است که آیا شما محصولات خود را از ایران HP واقعی می‌‍خرید یا ایران HP فیک و تقلبی؟

 

در این مقاله، به بررسی اصالت برند ایران HP می‌پردازیم و حقایق را آشکار می‌کنیم. با ما همراه باشید تا به رمز و رازهای اصالت این برند پی ببریم و گامی در جهت حمایت از برندهای اورجینال برداریم.

تاریخچه نام ایران HP

 

 

این نام اولین بار در اواسط دهه هفتاد مطرح شد؛ جایی که شرکت ایران اچ پی (فالنیک) به عنوان یک شرکت با سابقه در زمینه خرید تجهیزات سرور و شبکه کارش را آغاز کرد. این شرکت در ابتدا یک تیم سه نفره بود که به فروش مانیتورهای HP می‌پرداخت.

شش سال بعد (سال ۱۳۸۲) و با رونق کسب و کارهای حوزه فناوری، فالنیک ایران اچ پی نیز کسب و کار خود را گسترش داد و وب‌سایت رسمی آن به آدرس iranhp.ir به ثبت رسید.

سال ۱۳۸۴ و با اضافه شدن محصولات سرور و شبکه به سبد محصولات فالنیک، این شرکت رسما فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات شبکه آغاز کرد.

در سال ۱۳۹۰ شماره چهار رقمی ایران HP فالنیک یعنی ۰۲۱۸۳۶۳ به ثبت رسید و کم‌کم سایر شرکت‌ها به فکر افتادند تا از ترکیب نام ایران و اچ پی، در نام برند خود استفاده کنند.

در حال حاضر فالنیک ایران HP نزدیک به ۹۰ کارمند ثابت در دفتر مرکزی خود دارد و با ارائه بیش از هزار محصول و خدمت مختلف در حوزه IT، کامل‌ترین سبد محصولات اچ پی در ایران را داراست؛ تمامی این محصولات و خدمات در وب‌سایت این شرکت به آدرس falnic.com قابل خریداری هستند.

Who is the main Iran HP 01 - ایران HP اصلی کیست؟ کالبدشکافی اصالت یک برندویژگی‌های محصولات ایران HP فالنیک

معمولاً اصالت برندها براساس ویژگی‌هایی خاصی قابل تشخیص است. در ادامه به نکاتی می‌پردازیم که ویژگی اصلی محصولات ایران HP محسوب می‌شوند:

  1. گارانتی رسمی: اولین مزیت بزرگ محصولات فالنیک ایران اچ پی، گارانتی معتبر این شرکت است. تمامی محصولاتی که در فروشگاه فالنیک عرضه می‌شوند، یا گارانتی رسمی شرکت تولیدکننده را دارند(مانند استوریج‌های Qnap) یا با گارانتی معتبر ایران HP فالنیک به فروش می‌رسند. از ویژگی‌های منحصر به فرد گارانتی ایران HP می‌توان به گارانتی سرور این شرکت اشاره کرد که یک سرویس دوره‌ای رایگان (جنرال سرویس سرور) همراه آن ارائه می‌شود.
  2. گارانتی آرامش: تمدید گارانتی سرور یا گارانتی آرامش، خدمت منحصر به فردی‌ست که فالنیک ایران HP برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این گارانتی حتی سرورهایی را که از فالنیک نخریده باشید، پوشش می‌دهد.
  3. بیمه حوادث: خدمت منحصر به فرد دیگر فالنیک، بیمه حوادث سرور این شرکت است. این بیمه تمامی اتفاقات ناگواری را که ممکن است برای سرور رخ دهد، پوشش می‌دهد. از سیل، زلزله گرفته تا نوسانات برق!
  4. مشاوره تخصصی رایگان: تمامی محصولات فالنیک ایران HP با مشاوره تخصصی رایگان ارائه می‌شوند. این خدمت توسط متخصصان فالنیک انجام شده و به شما اجازه می‌دهد هنگام خرید تجهیزات IT، بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.
  5. قیمت منصفانه: قیمت محصولات فالنیک ایران HP نسبت به خدماتی که دریافت می‌کنید بسیار منصفانه است.
  6. اصالت قطعات و تجهیزات: فالنیک اصل بودن قطعات و تجهیزاتی را که به فروش می‌رساند، تضمین می‌کند.
  7. Total Solution: در نهایت، بزرگ‌ترین مزیت فالنیک ایران HP توتال سولوشن بودن آن است. به این معنی که این شرکت صفر تا اصد زیرساخت IT را به شما ارائه می‌دهد. از مشاوره تخصصی گرفته تا طراحی، نصب و راه اندازی، فروش تجهیزات، گارانتی و خدمات پس از فروش، راهکارهای سازمانی (مایکروسافت CRM) و…

راه‌های تشخیص برند ایران HP فالنیک اصل از تقلبی

برای تشخیص برند ایران HP اصل از تقلبی به موارد زیر توجه کنید:

  1. کارت گارانتی: اولین راه تشخیص محصولات اصل ایران HP، کارت گارانتی ایران اچ پی فالنیک است. شماره سریال درج شده در این کارت در وب سایت رسمی فالنیک قابل رهگیری‌ست تا مشتریان به راحتی از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوند.
  2. آدرس رسمی: اگر آدرس ir یا iranhp.com را در مرورگر خود وارد کنید، می‌بینید که به وب سایت رسمی falnic.com منتقل می‌شوید. همان‌طور که می‌دانید، فقط صاحبان یک وب‌سایت دسترسی‌های لازم برای اعمال redirect روی آدرس وبسایت را دارند، بنابراین مطمئن می‌شوید اولین شرکتی که نام iranhp را به عنوان آدرس رسمی خود ثبت کرده است، شرکت فالنیک است. بقیه شرکت‌هایی که در نام خود از این عبارت استفاده کرده‌اند، درواقع ایده اصلی را از فالنیک گرفته‌اند.
  3. هولوگرام رسمی: نکته بعدی توجه به هولوگرام رسمی شرکت ایران HP فالنیک است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

Who is the main Iran HP 02 - ایران HP اصلی کیست؟ کالبدشکافی اصالت یک برنداین هولوگرام‌ها Void هستند و در صورت مخدوش شدن، امکان استفاده مجدد از آن‌ها وجود ندارد. به این ترتیب امنیت گارانتی محصول شما حفظ می‌شود.

نکاتی برای خرید مطمئن از ایران HP

برای یک خرید مطمئن و استفاده از تمامی مزایای خرید از ایران HP، به نکات زیر توجه کنید:

  1. بهترین روش برای یک خرید مطمئن، مراجعه به وب‌سایت رسمی فالنیک ایران اچ پی‌ست. با خرید از این وب‌سایت مطمئن می‌شوید که محصولات و خدمات ایران HP را بدون واسطه و با گارانتی معتبر دریافت می‌کنید.
  2. شماره تلفن این شرکت ۰۲۱۸۳۶۳ روش مطمئن بعدی برای خرید محصولات اصل ایران HP است. علاوه بر خرید، می‌توانید از این شماره برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه محصولات وخدمات استفاده کنید.
  3. دفتر مرکزی ایران HP فالنیک ۲۸ سال است که در تهران- میدان فردوسی- خیابان ایران شهر جنوبی- روبروی ادامه پست- پلاک ۱۶ واقع شده است. برای دریافت خدماتی مانند تعمیر تجهیزات و… می‌توانید دستگاه خود را به این آدرس ارسال یا به صورت حضوری مراجعه کنید. طبیعی‌ست که پیش از حضور باید مراتب را از طریق شماره تلفن شرکت، هماهنگ کنید.

در این مقاله تلاش کردیم به معرفی یکی از برندهای خوشنام و باسابقه حوزه سرور و شبکه بپردازیم تا بتوانید تجربه‌ای خوشایند از خرید یا دریافت خدمات ایران HP داشته باشید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *