شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» به مخاطبان بزرگ و کوچکش سلامی دوباره کرد. «بیا به دنیای مارهای شیبا»، «بیا به دنیای کوسه‌های شیبا» و «بیا به دنیای خرس‌های شیبا» شعارهایی بودند که در کمپین وسیع این برند، پیش روی مخاطبانش قرار گرفت. شیبای ماجراجو با این پیام‌ها برای بچه‌ها داستان‌پردازی کرد و آن‌ها را به سرزمین‌ کوسه‌ها، مارهای بازیگوش، خرس‌های مهربان و … ‌برد.

پاستیل شیبا برندی شناخته‌شده و بالغ بین مخاطبان کودک و بزرگسال است که با این کمپین به یادآوری خاطرات خوش گذشته پرداخته است. یادآوری اصالت، کیفیت و به روز بودن شیبا که حالا با شعارهای تازه همه این‌ها را بیان می‌کند.

این کمپین از اول دی ماه با صدا و تصویر کودکی که از پدرش می‌پرسد: «دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه» وارد تیزرهای تبلیغاتی صدا و سیمای ملی شد و تا پایان بهمن ماه ادامه یافت.
شیبا، مهمانِ تبلیغات متروی تهران هم بود و در تمام ایستگاه‌های قطار شهری با شور و نشاط حضور داشت. این برند دوست‌داشتنی روی بیلبوردهای شهری تهران و شهرستان‌ها نیز رفت و بچه‌ها را به ماجراجویی دعوت کرد. علاوه بر این موارد، مخاطبان شاهد تبلیغات نقاط فروش شیبا نیز بودند.

What is the world of Shiba pastels like - دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟بخش دیگری از این کمپین نیز تبلیغات دیجیتال است که تا ماه اسفند در فضاهای اینستاگرام، تلگرام و آپارات ادامه پیدا می‌کند و دنیای رنگی سرزمین‌های شیبا را به تصویر می‌کشد. با نزدیک شدن به نوروز هم ایونت‌های این کمپین در فروردین ماه و به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.

اما در لندینگ پیج شیبا هم می‌توانید با واردکردن اطلاعات تماس خود، عضو یکی از سرزمین‌های دنیای پاستیلی‌ شیبا شوید؛ کارت عضویت بگیرید و با مشارکت در این کمپین در فضای مجازی خود، در قرعه‌کشی شرکت و شانس دریافت جوایز را برای خود بالا ببرید! همچنین اجرای سمپلینگ کمپین هم در تمام سوپرمارکت‌های تهران شروع شده و پاستیل‌های شیبا با طعم‌های خوشمزه‌ خود، چون همیشه مهمان خانه ایرانی‌ها می‌شود و لحظات خوشی در ذهن آن‌ها به جای می‌گذارد.

What is the world of Shiba pastels like 09 - دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *