Thematic festivals with the approach of Mazandaran brand agricultural products - جشنواره‌های موضوعی با رویکرد محصولات کشاورزی برند استان مازندران

جشنواره‌های موضوعی با رویکرد محصولات کشاورزی برند استان مازندران

پایگاه خبری دنیای برند، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: جشنواره‌های موضوعی با رویکرد محصولات کشاورزی که برند استان هستند در مناطق مختلف استان برگزار شود که همراه با برپایی تورهای گردشگری باشد.

مؤمنی تصریح کرد: وازیک محمودآباد، کرکاس عباس آباد، اله چال بابل، ولی آباد تنکابن و گل محمدی در ساری می‌تواند از اهداف تورهای گردشگری و ایرانگردی باشد.

وی با اظهار اینکه تولید باید همراه و همگام با نظام عرضه باشد و انگیزه برای تولید بیشتر شود، گفت: نمایشگاه دائمی گل و گیاه از موضوعاتی است که می‌تواند در چندین شهرستان مازندران راه اندازی شود و برای اجرای آن فرمانداران و اتحادیه‌های مربوطه باید اقدامات عملیاتی داشته باشند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: تشکل‌های گل و گیاه برنامه عملیاتی خود را برای توسعه صادرات گل و گیاه ارائه کنند.

این مسؤول با بیان اینکه گردشگری گل و گیاه در شهرستان‌های شاخص مازندران راه اندازی شود که مبتنی بر فعالیت مردم پایه باشد، اضافه کرد: در کنار ظرفیت‌های تولید و گردشگری، پرداختن به صنایع وابسته به گل و گیاه مانند اسانس یک ضرورت است و پس از آن برند سازی محصولات تولیدی استان مدنظر قرار گیرد.

همچنین ببینید

برند هواوی

آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط برند هواوی می‌شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد مانع شود که هواوی، ZTE و سایر شرکت‌های خارجی که نگرانی امنیت ملی ایجاد می‌کنند، برای تجهیزات بی‌سیم، تائیدیه صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *