استارتاپ صنایع دستی

دومین استارتاپ صنایع دستی در ایلام برگزار می شود

پایگاه خبری دنیای برند، رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام گفت: دومین استارتاپ صنایع دستی با عنوان «هه‌ بر» با همکاری واحد اشتغال جهاد دانشگاهی استان ایلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی ایلام، شهریار رستمی روز یکشنبه اظهار داشت: این استارتاپ با همکاری واحد اشتغال جهاد دانشگاهی استان با محورهای طراحی لباس‌های محلی و سنتی، نقاشی روی پارچه و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این استارتاپ در نیمه‌ دوم بهمن ماه و همزمان با ایام دهه‌ مبارک فجر برگزار می شود، افزود: اولین استارتاپ در این زمینه سال گذشته برگزار شد و در آن سه ایده پذیرفته شد و یکی از ایده‌ ها منتج به ثبت برند «المیرا» شد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام تاکید کرد: این استارتاپ با حمایت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان ایلام، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ، شرکت تاراکیان کلهر و تولیدی پوشاک مردی برگزار می شود.

رستمی از صاحبان ایده و فعالان حوزه دوخت‌های سنتی و صنایع دستی برای شرکت در این استارتاپ دعوت بعمل آورد و یادآور شد: این استارتاپ به منظور حفظ سنت‌ها و آداب و رسوم محلی و آشنایی نسل جدید با لباس‌های بومی محلی، استارتاپ به این عنوان نامگذاری شده است.

وی تاکید کرد: به صاحبان ایده‌های برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و تیم‌های برتر در مرکز نوآوری صنایع دستی جهاد دانشگاهی استقرار خواهند یافت و مورد حمایت قرار می گیرند. «هه‌بر»سربند یا سرپوش سنتی زنان ایلامی است.

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *