مبلمان کلاسیک

لوکس ترین مبلمان کلاسیک، سلطنتی + تفاوت وزن و….

پایگاه خبری دنیای برند، مبل های راحتی به دلیل اینکه از نظر ابعاد جمع و جور هستند و کمتر در آنها از چوب و تاج و کنده کاری استفاده می شود و وزن کمتری نسبت به بقیه سرویس ها دارند، معمولا چیدمان مبل راحتی آسانتر و متنوع تر از مبلمان دیگر می تواند صورت بگیرد.
نکته مهمی که حتما قبل از خرید هر نوع مبل باید در نظر داشته باشید، فضایی است که در اختیار دارید. برای منازل و آپارتمانهایی که خیلی بزرگ نیستند، خرید یک دست مبل راحتی زیبا و مدرن می تواند بهترین گزینه باشد.

چیدمان مبل راحتی، بستگی به طراحی مبلمان و تعداد آنها دارد. مدل چیدمان مبل راحتی بستگی به نوع استفاده ای که از آنها می کنید هم دارد. اینکه بخواهید محلی برای تجمع جلو تلویزیون باشد یا دور از تلویزیون و فقط برای پذیرایی از مهمانها و دور هم جمع شدن.

گفتیم که مدل چیدمان مبل راحتی در منزل، بستگی به طراحی مبل هم دارد. مثلا اگر مبلمان شما از نوع ال می باشند، یکی از بهترین گزینه ها را برای چیدمان مبل راحتی در اختیار دارید. زیرا مبل ال هم در فضاهای کوچک و هم سالن های بزرگتر به خوبی می تواند چیده شده و نیاز شما را از هر نوعی که باشد، مرتفع سازد.

اگر فضای اتاق شما کوچک است بهتر است مبل ال را در کنار دیوارها استفاده کنید تا از وسط اتاق هم بتوانید بهره ببرید اما اگر فضای سالن شما بزرگ است، بهتر است مبل ال را در وسط اتاق بگذارید که فاصله زیاد بین مبل ها، منظره ی بدی را ایجاد نکند. همچنین استفاده از صندلی های تک نفره در کنار سرویس مبلمان ال می تواند پیشنهاد خوب و زیبایی باشد.

چیدمان مبل راحتی در پذیرایی مربع، زیاد کار پیچیده ای نیست. البته در مقایسه با سالن هایی که طول بیشتری در مقایسه با عرض دارند و به اصطلاح مستطیل شکل اند.
برای این نوع از سالن ها بهتر است از سه قطعه مبل استفاده کنید. مبل بزرگتر را در یک سمت اتاق و در کنارش از میز عسلی استفاده کنید. روبروی مبل بزرگتر هم می توانید دو یا سه تک مبل بگذارید و وسط این مجموعه هم از میزی باریک استفاده کنید.

برای سالن های مربع شکل می توانید از مدل های مینیمال، متعادل، فضای بزرگ و …استفاده کنید. به طور کلی در فضای مربع شکل می توانید هم به شکل کاملا باز و با فاصله، مبل ها را بچینید و هم به شکل گرد و بسته با استفاده از میزهای عسلی مابین مبلها. مبل ال در فضای مربع شکل، می تواند جلوه زیبایی به فضا ببخشد. تناسب خوبی بین مبل ال و شکل مربع اتاق بوجود خواهد آمد.

تفاوت در طراحی جزئیات

شاید در نگاه اول طراحی مبل کلاسیک و سلطنتی بسیار به همدیگر شباهت داشته باشند، اما در جزئیات تفاوت‌های اساسی دارند که سبب می‌شوند بنا به سلیقه هرکدام گزینه‌ مناسب‌تری از دیگری باشند. اولین فرق مبل کلاسیک و سلطنتی تفاوت در طراحی جزئیات است. اگر به طراحی این دو سبک دقت کنید، متوجه خواهید شد که مبل کلاسیک به نسبت مبل سلطنتی یا همان استیل، طراحی کاربردی‌تر و ساده‌تری دارد و در عین حال سبک اصیل‌تری دارد. همچنین سبک کلاسیک کمتر از سبک میل استیل با سلیقه مدرن امروزی تناقض دارد و انتخاب خوبی برای کسانی است که علاوه بر اصالت سبک و به طراحی شیک و راحتی کار هم می‌اندیشند. مبل سلطنتی یا همان سبک استیل، جزئیات بیشتری در طراحی و تراش‌های اسکلت کار دارد و در کنده‌کاری آن پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به مبلمان کلاسیک وجود دارد.

تفاوت در وزن مبلمان

The most luxurious classic furniture royal weight difference and .... 01 - لوکس ترین مبلمان کلاسیک، سلطنتی + تفاوت وزن و....دومین فرق مبل کلاسیک و سلطنتی با یکدیگر، تفاوت در میزان چوب مصرفی آنها در طی فرآیند ساخت است. به دلیل پیچیدگی‌های کنده‌کاری که در طراحی مبلمان سلطنتی نسبت به کلاسیک وجود دارد، میزان چوب مصرفی آن به مراتب بیشتر از سبک کلاسیک است. به همین دلیل یکی از مزیت‌های مبلمان کلاسیک نسبت به سبک مبلمان سلطنتی یا همان استیل، سبک‌تر بودن وزن آن است

مبلمان کلاسیک مدرن

مبلمان کلاسیک مدرن از عناصر تزئینی مختلفی برای ایجاد نقطه کانونی در فضا و ایجاد جلوه ای فوق العاده، لوکس و درجه یک ساخته می شوند. با استفاده از تکنولوژی، امروزه ساختار پیشرفته قاب، اشکال منحنی و جزئیات پیچیده را در مبلمان کلاسیک شاهد هستیم. مبل کلاسیک فرصتی برای نشان دادن سلیقه خاصشما و ایجاد فضایی لوکس و در عین حال ظریف است.

پارچه یکی از مهمترین آیتم ها در مبلمان کلاسیک است. روکش مبل کلاسیک می تواند از مخمل، میکرو الیاف، پارچه و پلی استر باشد و معمولاً همراه با جزئیات تافتن دکمه و غیره برجسته می شود.

مبلمان کلاسیک با چنین طراحی ظریفی، می توانند قطعات خاص دکوراسیون خانه شما باشندو این مدل از مبلمان عموما برای فضاهای مسکونی بهتر کار می کنند. مبل های کلاسیک به دلیل ساخت با انواع مختلف چوب های سخت مانند راش، بلوط، گردو و ماهاگونی، معمولاً در بیشتر موارد گرانتر از مبلمان مدرن هستند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x