The best and safest airlines in Iran - بهترین و امن ترین ایرلاین های ایران (برترین Airlines)

بهترین و امن ترین ایرلاین های ایران (برترین Airlines)

پایگاه خبری دنیای برند، اقتصادهای جهانی به سرعت تحت تأثیر رشد و توسعه قرار گرفته‌اند، این امر باعث افزایش نیاز به اتصالات هوایی به سطح جهان شده است. در چنین محیطی، انتخاب ایرلاین مناسب برای سفرها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این راستا، ایرلاین‌های ایران به‌عنوان اجزای مهمی از سیستم حمل‌ونقل جهانی نقش آفرینی می‌کنند. در جدول زیر یک آماری از برترین و ایمن ترین ایرلاین های ایران را مشاهده می کنید.

رتبه ایرلاین
۱ ایران ایر
۲ ماهان
۳ آتا
۴ قشم ایر
۵ کاشپین
۶ ساها
۷ فلای پرشیا

 

 

هواپیمایی ایران‌ایر

The best and safest airlines in Iran0 - بهترین و امن ترین ایرلاین های ایران (برترین Airlines)ایران ایر (Iran Air) یکی از قدیمی‌ترین ایرلاین‌های جهان است و به‌عنوان ایرلاین ملی ایران شناخته می‌شود. این ایرلاین در سال ۱۹۴۴ تأسیس شد و فعالیت‌های خود را با یک پرواز داخلی از تهران به مشهد آغاز کرد. ایران ایر در حال حاضر پروازهای داخلی و بین‌المللی را انجام می‌دهد و مسیرهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد.

ایران ایر به‌عنوان یکی از ایرلاین‌های پیشرو در منطقه همواره توجه به استانداردهای ایمنی و امنیتی دارد.

هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان یکی از ایرلاین های خصوصی کشور است که نام آن برگرفته شده از یکی جاذبه های استان کرمان است. این شرکت توانسته است در طول سه دهه خدمات خود با ارائه خدمات خوب و ایمنی در پرواز به یکی از محبوب ترین و بهترین ایرلاین ها در کشور تبدیل شود.

هواپیمایی ماهان به کلان شهرهای ایران مثل مشهد، شیراز، اصفهان، تهران و … سفر دارد و در راستای خدمات دهی بهتر این ایرلاین پروازهای خارجی با قیمت مناسب نیز برقرار کرده است.

شرکت هواپیمایی ماهان در سال ۱۳۷۱ با پرواز رفت و برگشت تهران- کرمان فعالیت خود را شروع کرده است. شرکت هواپیمایی ماهان تنها شرکتی است که تحریم ها نتوانسته است مانع پیشرفت آن شود. اعمال تحریم ها مدتی پروازهای خارجی را محدود کرده بود ولی بعد از مدتی این شرکت پروازهای خارجی به مقصد اروپا را دوباره برقرار کرد.

هواپیمایی آتا

یکی از ایرالاین های ایران که با پروازهای داخلی و خارجی به جابه جایی مسافران و گردشگران می پردازد هواپیمایی آتا است که در تبریز تاسیس شده است و فعالیت ها یا قطب اصلی ایرلاین آتا فرودگاه های تبریز، امام خمینی و مهرآباد است.

آتا کلمه ی ترکی و به معنای پدربزرگ است مالک و سهامدار اصلی هواپیمایی آتا محمدرضا زنوزی شعار ” باهم پرواز کنیم ” را برای این ایرلاین انتخاب کرد.

هواپیمایی آتا همانند سایر شرکت های هواپیمایی برای سفرهای داخلی و خارجی خود بلیط هواپیما برای مسافران ارائه می دهد بلیط هواپیمای آتا به آسانی و قیمت مناسب در دسترس مسافران و گردشگران قرار دارد و در مدت زمان کوتاهی تنها با چند کلیک می توانند برای خرید آنلاین بلیط هواپیما آتا اقدام کنند.

The best and safest airlines in Iran 9 - بهترین و امن ترین ایرلاین های ایران (برترین Airlines)هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر از ایرلاین های بخش دولتی کشور ایران است. ایرلاین قشم ایر به دلیل خدماتی که در پروازهای خود ارائه می دهد و کیفیت بالای پروازهایی که دارد به یکی از معروفترین شرکت هایی هواپیمایی در ایران شناخته شده است .

هواپیمایی قشم ایر با ۲۹ مقصد برای سفر داخلی و ۲۷ مقصد برای سفر خارجی که داشته یکی از موفق ترین ایرلاین در ایران معرفی می شود.

هواپیما قشم ایر دارای چهار مدل هواپیما است که مجموع تعداد آنها ۱۷ فروند هواپیما ملکی است.

نام هواپیما تعداد
فوکر ۱۰۰ ۴
ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ ۵
آر – جی ۳
ایرباس ۳۲۰ ۳
مجموع هواپیما ۱۷

هواپیمایی کاسپین

هواپیمای کاسپین از اولین شرکت های خصوصی در صنعت هواپیمایی ایران است که در سال ۱۳۶۸ توسط جمعی از اعضای صنعت حمل و نقل هوایی طراحی گردید و در سال ۱۳۷۱ تاسیس  شد و شروع به فعالیت کرد.

این ایرلاین خصوصی  با همکاری نیروی هوایی ارتش شروع به فعالیت کرد و در هفته  بیشتر از ۳۰۰ پرواز خارجی و داخلی انجام خواهد داد.

در ابتدا این شرکت در مشهد شکل گرفت و بیشتر پروازهای هواپیمای کاسپین بین دو شهر شلوغ تهران مشهد بود و بعد تصمیم دفتر هواپیمای کاسپین و انتقال ان به تهران، اکنون قطب اصلی هواپیمای کاسپین کلانشهر تهران است و با تعداد فروند هواپیمایی که به این شرکت تعلق دارد فعالیت های پروازی خود را به تمام نقاط ایران گسترش داد.

متداولترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیمایی کاسپین خرید بلیط لحظه آخری و خرید بلیط چارتری هستند همچنین سفر در زمان های کم ترافیک مانند اواسط هفته یا فصل هایی که حجم مسافرت کم است پیدا کردن بلیط ارزان برای خرید بلیط هواپیما ارزان آسانتر و راحت تر خواهد بود.

هواپیمایی ساها

هواپیمایی ساها سابقه طولانی در صنعت حمل و نقل هوایی دارد ساها نام این شرکت هواپیمایی مخفف عبارت سرویس ارتباط هوایی ارتش می باشد و تحت مالکیت نیروی هوایی ارتش ایران فعالیت میکند. هدف اصلی هواپیمایی ساها تضمین امنیت ، آرامش و احترام به مسافر است.

یکی از مزیت های اصلی ایرلاین ساها استفاده از تکنولوژی بروز دنیا در صنعت هوانوردی می باشد تا با ایجاد پروازی امن و راحت مطابق خواسته های مشتری عمل کند. برای خرید بلیط هواپیما ساها به صورت انلاین می توانید از سایت روگو در کمترین زمان اقدام کنید.

ایرلاین ساها یکی از باسابقه ترین هواپیمایی های ایران می باشد که با وارد کردن هواپیماهای بروز و جدید خدمات رسانی بیشتری برای مسافران انجام خواهد داد و در اینده برنماه های بیشتری برای خدمات رسانی بیشتر برای مسافران ارائه خواهد داد و امنیت و ارامش مسافران را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار می دهد.

اگر شما هم برای سفری امن و مطمئن قصد سفر با هواپیمایی ساها را دارید باید از یک سایت معتبر و مطمئن برای خرید بلیط هواپیمای ساها اقدام کنید. سایت روگو با نمادهای معتبر از ارگان های مختلف و هواپیمایی این شرایط را برای شما فراهم میکند که در هرجایی هستید در کمترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان ساها اقدام کنید.

هواپیمایی فلای پرشیا

هواپیمایی فلای پرشیا یک شرکت هواپیمایی خصوصی تازه تاسیس است. هواپیمایی فلای پرشیا فعالیت پروازی خود را به مرکزیت شیراز آغاز کرده است. ایرلاین فلای پرشیا جزء سومین خط هوایی استان فارس می باشد، که با هدف کاهش ترافیک هوایی در این استان است.

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا با اینکه تازه تاسیس است پروازهای داخلی بسیاری به شهرهای تهران، قشم ، کیش و مشهد انجام می دهد. در آینده به سفرهای هوایی شرکت خود می افزاید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

سید ابراهیم هاشم ورزی

سید ابراهیم هاشم ورزی: سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جدید منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درحکمی سید ابراهیم هاشم ورزی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *