هوایش

هوایش، مجموعه تخصصی فروش تجهیزات و تاسیسات ساختمان

پایگاه خبری دنیای برند، حرف اول تاسیسات حرف آخر قیمت این هدف متعالی و شعار فروشگاه اینترنتی هوایش است . این هدف برگرفته از سال‌ها تجربه تخصصی در زمینه طراحی ، محاسبه ، اجرا و فروش تجهیزات تاسیسات آب و آبرسانی ، گرمایش و موتورخانه ، تهویه مطبوع و سرمایش و استخر و جکوزی می‌باشد .
دسترسی کامل به منابع اصلی و اولیه تجهیزات و محصولات در حوزه تاسیسات نیز باعث شده که این مجموعه کلیه کالاها را با پایین‌ترین قیمت و کامل ترین خدمات در اسرع وقت به مشتریان تحویل نماید .
اما بی‌جهت نمی‌توان گفت حرف اول تاسیسات ؛ چرا که همکاران فعال در سازمان فروش سعی بر آن دارند که صرفاً یک فروشنده نباشند و بیشتر وظیفه اطلاعات رسانی به مشتریات و خریداران را دارند . این دوستان با دانش فنی خود ، جزییات فنی و مشخصات کامل تجهیزات ، مزایا و معایب آنها را در اختیار خریداران قرار می‌دهند تا بتوانند مقایسه و خرید آگاهانه و موفقی داشته باشند . این مورد وجه تمایز کاملا آشکار بین هوایش و دیگر سایت‌های فروش می‌باشد .

مجموعه هوایش جهت جلب اطمینان خاطر مراجعه کنندگان به سایت اقدام به اخذ جواز کسب از اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع کرده تا در کنار نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد ) بستری ایمن و مطمئن برای خریداران فراهم کند .
هوایش در زمینه تجهیزات تاسیسات آب و آبرسانی گرمایش و موتورخانه مرکزی نماینده معتبرترین محصولات داخلی و بین‌المللی می‌باشد .
حوزه‌هایی که هوایش به صورت تخصصی در آنها مشغول فعالیت می‌باشد شامل تجهیزات استخر ، جکوزی و سونا و تجهیزات وابسته مانند انواع فیلتر شنی استخری مبدل‌ها و کلرزن‌ها می‌باشد .
پکیج دیواری ، پکیج زمینی و انواع رادیاتورهای آلومینیومی ، پانلی ، فولادی و حوله خشک کن که فارغ از فصول سرما دائماً در رده پرفروش‌های بازار هستند و با توجه به بالا بودن نرخ سفارش‌ها یک واحد تخصصی فروش به صورت جداگانه در این حوزه آماده پاسخگویی هستند .
تهویه مطبوع و سرمایش
تهویه مطبوع و سرمایش و تجهیزات وابسته جز تخصصی‌ترین محصولات بازار هستند که محاسبه و فروش آنها به صورت کاملاً حرفه‌ای در هوایش دنبال می‌شود . از زیر مجموعه‌های دیگر این حوزه می‌توان به کولر گازی ، داکت اسپیلت ، چیلر ، مینی چیلر و انواع فن کول های سقفی ، زمینی و دیواری اشاره کرد .

موتورخانه و گرمایش
موتورخانه و گرمایش ساختمان که در فصول سرد سال بیشترین آمار تقاضا را دارند جز فعالیت‌های اولیه در این مجموعه می‌باشد . انواع بویلرهای چدنی و فولادی ، مشعل‌های گازی و گازوئیلی ، پمپ شوفاژ ، منبع دوجداره ، منبع کویل‌دار و تجهیزات کنترلی و ایمنی از ملزومات موتورخانه محسوب می‌شوند .
با توجه به افت فشار شبکه آبرسانی شهری این مجموعه در چند رشته از جمله بوستر پمپ ابرسانی و آتش نشانی ، منبع ذخیره و ملزومات کنترل فشار آب در کنار انواع پمپ زیر پکیجی فعالیت گسترده ای دارد .

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

How to have a great trip to Antalya 310x165 - چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

چگونه سفری عالی به آنتالیا داشته باشیم؟

برای سفری عالی به آنتالیا ابتدا باید اطلاعاتی کامل درمورد این شهر داشته باشید و یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید تا بهترین سفر زندگی خود را تجربه کنید. در برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر، انتخاب هتل خوب مانند هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا، رزرو به‌موقع بلیط هواپیما آنتالیا و ... اهمیت دارد و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و در حال برنامه‌ریزی هستید، این مطلب را اتا انتها بخوانید تا با نکات ویژه یک سفر خوب به آنتالیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *