هوایش

هوایش، مجموعه تخصصی فروش تجهیزات و تاسیسات ساختمان

پایگاه خبری دنیای برند، حرف اول تاسیسات حرف آخر قیمت این هدف متعالی و شعار فروشگاه اینترنتی هوایش است . این هدف برگرفته از سال‌ها تجربه تخصصی در زمینه طراحی ، محاسبه ، اجرا و فروش تجهیزات تاسیسات آب و آبرسانی ، گرمایش و موتورخانه ، تهویه مطبوع و سرمایش و استخر و جکوزی می‌باشد .
دسترسی کامل به منابع اصلی و اولیه تجهیزات و محصولات در حوزه تاسیسات نیز باعث شده که این مجموعه کلیه کالاها را با پایین‌ترین قیمت و کامل ترین خدمات در اسرع وقت به مشتریان تحویل نماید .
اما بی‌جهت نمی‌توان گفت حرف اول تاسیسات ؛ چرا که همکاران فعال در سازمان فروش سعی بر آن دارند که صرفاً یک فروشنده نباشند و بیشتر وظیفه اطلاعات رسانی به مشتریات و خریداران را دارند . این دوستان با دانش فنی خود ، جزییات فنی و مشخصات کامل تجهیزات ، مزایا و معایب آنها را در اختیار خریداران قرار می‌دهند تا بتوانند مقایسه و خرید آگاهانه و موفقی داشته باشند . این مورد وجه تمایز کاملا آشکار بین هوایش و دیگر سایت‌های فروش می‌باشد .

مجموعه هوایش جهت جلب اطمینان خاطر مراجعه کنندگان به سایت اقدام به اخذ جواز کسب از اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع کرده تا در کنار نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد ) بستری ایمن و مطمئن برای خریداران فراهم کند .
هوایش در زمینه تجهیزات تاسیسات آب و آبرسانی گرمایش و موتورخانه مرکزی نماینده معتبرترین محصولات داخلی و بین‌المللی می‌باشد .
حوزه‌هایی که هوایش به صورت تخصصی در آنها مشغول فعالیت می‌باشد شامل تجهیزات استخر ، جکوزی و سونا و تجهیزات وابسته مانند انواع فیلتر شنی استخری مبدل‌ها و کلرزن‌ها می‌باشد .
پکیج دیواری ، پکیج زمینی و انواع رادیاتورهای آلومینیومی ، پانلی ، فولادی و حوله خشک کن که فارغ از فصول سرما دائماً در رده پرفروش‌های بازار هستند و با توجه به بالا بودن نرخ سفارش‌ها یک واحد تخصصی فروش به صورت جداگانه در این حوزه آماده پاسخگویی هستند .
تهویه مطبوع و سرمایش
تهویه مطبوع و سرمایش و تجهیزات وابسته جز تخصصی‌ترین محصولات بازار هستند که محاسبه و فروش آنها به صورت کاملاً حرفه‌ای در هوایش دنبال می‌شود . از زیر مجموعه‌های دیگر این حوزه می‌توان به کولر گازی ، داکت اسپیلت ، چیلر ، مینی چیلر و انواع فن کول های سقفی ، زمینی و دیواری اشاره کرد .

موتورخانه و گرمایش
موتورخانه و گرمایش ساختمان که در فصول سرد سال بیشترین آمار تقاضا را دارند جز فعالیت‌های اولیه در این مجموعه می‌باشد . انواع بویلرهای چدنی و فولادی ، مشعل‌های گازی و گازوئیلی ، پمپ شوفاژ ، منبع دوجداره ، منبع کویل‌دار و تجهیزات کنترلی و ایمنی از ملزومات موتورخانه محسوب می‌شوند .
با توجه به افت فشار شبکه آبرسانی شهری این مجموعه در چند رشته از جمله بوستر پمپ ابرسانی و آتش نشانی ، منبع ذخیره و ملزومات کنترل فشار آب در کنار انواع پمپ زیر پکیجی فعالیت گسترده ای دارد .

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *