Nuts and dried fruits bring health - آجیل و خشکبار بهار، ارمغان سلامتی

آجیل و خشکبار بهار، ارمغان سلامتی

پایگاه خبری دنیای برند، بهترین نوع آجیل و خشکبار برای سلامتی براساس ارزش غذایی و مواد مغذی آن‌ها متفاوت است. آجیل‌ها بهترین و سالم‌ترین تنقلاتی هستند که می‌توانید برای تقویت سلامتی خود استفاده کنید. انواع خشکبار، مقدار زیادی فیبر، چربی‌های سالم و پروتئین گیاهی دارند و طعم ترد و خوشمزه‌ای هستند. خواص آجیل‌ها برای سلامت بدن بسیار فراوان است و تحقیقات متعدد نشان داده که مصرف آجیل به تعادل وزن بدن کمک می‌کند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. برای کودکان، آجیل یک غذای عالی است که با اضافه‌کردن آن به رژیم غذایی می‌توان مصرف پروتئین، چربی‌های سالم و فیبر را بهبود بخشید. اگر به‌دنبال تنقلاتی سالم هستید می‌توانید انواع آجیل و خشکبار را از فروشگاه اینترنتی بهار تهیه کنید. تا انتها با ما همراه باشید تا بهترین برند و نوع آجیل را به شما معرفی کنیم.

Nuts and dried fruits bring health 0 - آجیل و خشکبار بهار، ارمغان سلامتیبهترین آجیل و خشکبار را می‌توانید از کجا تهیه کنید؟

خشکبارها و انواع آجیل از آن دسته مواد خوراکی هستند که اگر از فروشگاه‌های معتبر تهیه نشوند، احتمال خراب یا مانده‌بودن آن‌ها بسیار است. یکی از راه‌های خرید این محصولات، خرید اینترنتی از منابع معتبر است که تضمین کیفیت دارند. آجیل و خشکبار بهار با بیش از ۶۰ سال تجربه به‌عنوان یک تولیدکننده معتبر شناخته شده است.

محصولات فروشگاه اینترنتی بهار بسیار متنوع و شامل آجیل، خشکبار، میوه خشک، تنقلات، چای، دمنوش، ادویه‌جات و انواع محصولات سوپرمارکتی است. این فروشگاه علاوه‌بر موارد ذکرشده، محصولاتی مانند ماگ، چای‌ساز و قهوه‌ساز نیز عرضه می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بهار امکان ارسال به سراسر ایران را فراهم کرده است. نحوه ارسال از طریق پست یا تیپاکس است. شما می‌توانید تمام خریدهای خود را در سبد خرید قرار دهید و در صورت وجود مشکل با تیم پشتیبانی از طریق سیستم ارتباط آنلاین واتس‌اپ ارتباط بگیرید. برای خرید عمده انواع آجیل و خشکبار بهار می‌توانید با تیم پشتیبانی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

مزایای مصرف انواع آجیل و خشکبار بهار

فواید مصرف آجیل و خشکبار تازه برای سلامت بدن بسیار زیاد است. فوایداین مواد مغذی برای بدن عبارت‌اند از:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • کمک به کاهش وزن
  • حفظ شادابی پوست
  • مبارزه با یبوست
  • کمک به پیشگیری از سرطان
  • حفظ سلامت قلب
  • تقویت و حفظ سلامت استخوان‌ها
  • ضداسترس و افسردگی
  • منبع غنی آهن برای مبارزه با کم‌خونی و افزایش هموگلوبین

معرفی انواع آجیل و خشکبار فروشگاه بهار

همان‌طور که گفته شد، ارزش غذایی انواع آجیل و خشکبار متفاوت است. در ادامه چند آجیل برتر معرفی شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه بهار خریداری کنید:

بادام

بادام درختی یکی از موارد پرفروش انواع آجیل و خشکبار بهار است که ارزش غذایی بالایی دارد. بادام حاوی پروتئین، چربی‌های سالم، فیبر، ویتامین E، ویتامین B، منیزیم، روی، کلسیم، آهن و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ است. این ترکیبات غذایی به تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت قلب، سلامت مغز و عملکرد بهتر گوارش کمک می‌کنند.

 

ارزش غذایی

 

توضیحات

 

چربی‌های نیمه اشباع

 

● افزایش سطح کلسترول خوب (HDL)

● کاهش سطح کلسترول بد (LDL)

 

آنتی‌اکسیدان‌ها

 

● مقابله با آسیب‌های اکسیداتیو در بدن

● محافظت سلول‌ها از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد

 

فیبر

 

● تنظیم گوارش

● حفظ سلامت روده‌ها

 

ویتامین E

 

● حفظ سلامت مغز

● کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر

گردو

گردو حاوی پروتئین، چربی‌های سالم، فیبر، آهن، مس، منگنز، فسفر، ویتامین E و ویتامین B6 است. این مواد مغذی به حفظ سلامتی عمومی، عملکرد بهتر مغز، سلامت قلب و استحکام استخوان‌ها کمک می‌کنند.

گردو حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند فنولیک اسید و توکوفرول‌ها (ویتامین E) است. گردو حاوی ترکیبات ضدالتهابی مانند اسیدآلفالینولنیک (ALA) است. این ترکیبات می‌توانند به کاهش التهاب در بدن کمک و برخی از بیماری‌های التهابی مانند آرتریت روماتوئید و التهاب مزمن روده را کنترل کنند. مواد مغذی مانند فسفر، مس و منگنز موجود در گردو به حفظ استحکام استخوان‌ها و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با آن مانند اوستئوپروزیس کمک کند.

بادام هندی

بادام هندی در مناطق گرمسیری مانند هند، پاکستان و کشورهای آسیایی رشد می‌کند و دارای خواص بسیار زیاد و منبعی عالی از چربی‌های سالم مانند اسیدهای چرب اشباع‌نشده و اسید لائوریک است که به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. همچنین این آجیل حاوی فیبر، پروتئین، ویتامین E، ویتامین B، منیزیم، روی و آهن است. مصرف بادام هندی می‌تواند به بهبود عملکرد مغز و حافظه، تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت پوست و مو، کاهش التهابات و مقابله با استرس کمک کند. ارزش غذایی بالای بادام هندی آن را به یک میان‌وعده سالم و مغذی برای تقویت انرژی و غذایی مناسب برای رژیم‌های غذایی می‌کند.

Nuts and dried fruits bring health 98 - آجیل و خشکبار بهار، ارمغان سلامتیبهترین آجیل برای تقویت سیستم ایمنی بدن چیست؟

این مواد غذایی حاوی مواد مغذی زیادی برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی هستند. در ادامه تعدادی از آجیل‌هایی را که به‌عنوان گزینه‌ مناسبی برای تقویت سیستم ایمنی محسوب می‌شوند، معرفی کرده‌ایم:

  • بادام: ویتامین E موجود در بادام به حفظ سلامتی سلول‌ها و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. بادام جلوی آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی دیگری مثل روی و منیزیم است که نقش مهمی در عملکرد سیستم ایمنی دارد.
  • گردو: گردو حاوی اسیدهای چرب اُمگا ۳ است که خواص ضدالتهابی دارد. این اسیدهای چرب می‌توانند به تنظیم و کاهش التهاب در بدن کمک و سیستم ایمنی را تقویت کنند.
  • بادام هندی: این آجیل حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که برای سیستم ایمنی بسیار مهم است. ویتامین C به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کند.
  • بادام زمینی: بادام زمینی حاوی ویتامین E، روی، سلنیوم و مواد مغذی دیگری است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کنند. این آجیل دارای خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدان است.
  • فندق: فندق حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان‌، ویتامین E و سلنیوم است. این مواد مغذی می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با آسیب‌های اکسیداتیو کمک کنند.

ارزش غذایی انواع آجیل و خشکبار چقدر است؟

در ادامه جدولی از ارزش غذایی برخی از انواع آجیل و خشکبار در هر ۱۰۰ گرم آورده شده است.

 

نوع آجیل/خشکبار

 

کالری

 

چربی (گرم)

 

کربوهیدرات (گرم)

 

فیبر (گرم)

 

پروتئین (گرم)

 

بادام زمینی

 

۵۶۷

 

 

۴۹.۹

 

۲۶.۹

 

۸.۵

 

۲۵.۸

 

بادام

 

۵۷۹

 

 

۴۹.۹

 

۲۱.۶

 

۱۲.۵

 

۲۱.۲

 

بادام هندی

 

۵۵۳

 

۴۳.۹

 

۳۰.۲

 

۳.۳

 

۱۸.۲

 

گردو

 

۶۵۴

 

۶۵.۲

 

۱۳.۷

 

۶.۷

 

۱۵.۲

 

فندق

 

 

۶۲۸

 

۶۱.۰

 

۱۶.۷

 

۹.۷

 

۱۴.۹

 

پسته

 

۵۵۷

 

۴۴.۸

 

۲۷.۲

 

۱۰.۳

 

۲۰.۶

مقادیر ذکرشده براساس نحوه عرضه مثل تازه یا خشک‌شده، تغییر می‌کند. شما می‌توانید انواع آجیل و خشکبار را از فروشگاه اینترنتی بهار تهیه کنید.

سخن پایانی

فروشگاه آجیل و خشکبار بهار، یک فروشگاه اینترنتی برای خرید آجیل، خشکبار، ادویه‌جات و … است. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت بالا و صادراتی، بهترین گزینه برای خرید است. آجیل‌های متنوعی مانند پسته، بادام، فندق، گردو و تخمه، همراه با آجیل مخلوط و کره آجیل در این فروشگاه در دسترس است که برای مشاهده قیمت ها و تنوع محصولات میتوانید از سایت https://bahar.co/ بازدید کنید. همچنین خشکبارهای متنوعی از جمله انجیر، توت، خرما، کشمش و سنجد و عناب نیز در فروشگاه موجود هستند.

میوه‌های خشک، سبزیجات خشک و تنقلات شامل شکلات، تافی، آب‌نبات و بیسکویت نیز در فهرست محصولات فروشگاه بهار قرار دارند. همچنین می‌توانید انواع چای، قهوه و دمنوش و ادویه‌جات متنوعی مانند زعفران، هل، ادویه و چاشنی را از فروشگاه اینترنتی بهار تهیه کنید.

فروشگاه بهار با ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه به شما امکان می‌دهد تا از بهترین محصولات با قیمتی مناسب استفاده کنید. شما می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان کامل، خرید خود را انجام دهید و از تجربه یک خرید آسان و مطمئن لذت ببرید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Immigration to Canada for programmers 310x165 - مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

پایگاه خبری دنیای برند، دوست عزیز و همراه گرامی، امروز می‌خواهم در مورد یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *