نشان تجاری

واحدهای مهریز از نشان تجاری منطقه در تولید کالا استفاده کنند

پایگاه خبری دنیای برند، امام‌جمعه شهر مهریز از مسئولان تمامی شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی فعال مستقر در شهرستان خواست از نام تجاری مربوط به منطقه خود بر روی کالاها برای معرفی هرچه بیشتر و برند محصول استفاده کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا مُحی‌الدینی سه‌شنبه شب در نشستی با تعدادی از مسئولان و روحانیان شهرستان افزود: توقع مردم از صاحبان صنایع و کارخانه ها این است که نام مهریز بر روی کالاهای تولیدی منطقه درج شود.

وی ادامه داد: هنوز مسئولان برخی کارخانه ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان حتی از نام مهریز برای مجموعه خود استفاده نمی‌کنند که این رویه اصلا پذیرفته نیست .

Mehriz units use the regional trademark in the production of goods 01 - واحدهای مهریز از نشان تجاری منطقه در تولید کالا استفاده کنندرییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز اظهارکرد: وقتی واحد تولیدی در منطقه از  زمین و تسهیلات این شهرستان استفاده می‌کند، مردم توقع دارند،حتما نام مهریز بر روی کالای تولیدی درج شده باشد .

محی‌الدینی بیان کرد: این رویه که هم‌اکنون برخی واحدهای تولیدی و صنعتی نام موسسه و کالای تولیدی خود را بدون مهریز توزیع می‌کنند پذیرفته نیست و موجب نارضایتی مردم است .

وی با بیان اینکه از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان برای ایجاد اشتغال و رونق تولید موثر از آنها حمایت می شود، تصریح کرد: باید از نام مهریز برای این واحدها و کالاهای خود استفاده شود.

برخی واحدها معمولا محصول تولیدی خود را با نام شهرستان های معروف مربوط به همان کالا به بازار مصرف عرضه می کنند.

امام‌جمعه مهریز در ادامه این نشست به طرح فاضلاب شهری که مدتی است در منطقه عملیات اجرایی آن شروع شده است  اشاره کرد و گفت: باید نقاط ضعف و قوت آن شفاف برای مردم بیان شود.

محی‌الدینی همچنین توجه به امور فرهنگی و تربیتی را در کنار سایر امور از سوی مسئولان و دستگاه‌ها یک ضرورت دانست و پیگیری آن را خواستار شد.

در این نشست برخی دغدغه های مسئولان و روحانیان در ارتباط با امور فرهنگی، طرح‌های عمرانی و فضای مجازی در منطقه مطرح شد.

شهرستان مهریز ۱۰۰ روحانی فعال دارد و شهرک صنعتی مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب یزد واقع است و به دلیل نزدیکی به مرکز استان و همچنین قرار گرفتن در مجاورت جاده ارتباطی شمال به جنوب کشور ( تهران ، یزد و بندرعباس ) می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
سهولت در دسترسی به راه های اصلی ایران، وجود نیروی انسانی متخصص و همچنین معافیت مالیاتی، ارزانی زمین و فراهم بودن زیرساخت کامل این شهرک را به مکان مناسبی برای احداث کارخانه جدید تبدیل کرده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی شامل شهید چمران ، ۱۹۶ هکتاری ، یزد مهر، هرفته و ناحیه صنعتی بهادران با اشتغالزایی چهار هزار نفر است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که ۸۰ درصد اشتغال استان مربوط به حوزه صنعت است.

یزد چهارمین صنعتی استان یزد و با ۵۰ نوع اندیس معدنی و حدود ۲ میلیارد تن ذخیره قطعی پس از کرمان دومین استان معدنی ایران است.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *