Mazandaran brand products are offered in Russia 660x330 - محصولات با برند مازندران در روسیه عرضه می شود

محصولات با برند مازندران در روسیه عرضه می شود

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار مازندران به تلاش ها برای توسعه دیپلماسی اقتصادی اشاره کرد و گفت: محصولات استان با برند مازندران در فروشگاه های روسیه عرضه می شود.

سید محمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از صنعتگران استان با اشاره به روند رو به رشد اقتصادی در استان گفت: طبق آمارها رشد اقتصادی استان طی دهه گذشته منفی بود که با تلاش صنعتگران در سال گذشته به رشد ۴ درصدی رسیده است.

وی از صنعتگران و فعالان اقتصادی به عنوان سربازان جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: صنعتگران به رغم هجمه‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان ایستاده‌اند و در این راه تلاش کردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه با نگاه سنتی نمی‌توان در حوزه صنعت و تجارت رقابت کرد و به نتیجه رسید، گفت: همراهی تولید با مراکز دانش بنیان یکی از مهمترین الزامات است.

حسینی‌پور شماره مراکز دانش بنیان را در استان ۸ واحد ذکر کرد و گفت: به زودی کارخانه علم و فناوری نیز در استان راه اندازی می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به نیازهای صنعتگران درباره برق و گاز پایدار افزود: تلاش‌هایی برای تقویت فشار گاز به مازندران صورت گرفته تا مشکل صنعتگران رفع شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱۲ مرکز دانشگاهی در آستان گفت: مازندران در این بخش در کشور سرآمد است و باید بین تولید و دانشگاه و مراکز دانش بنیان تعامل وجود داشته باشد.

حسینی پور همچنین به دیپلماسی اقتصادی برای توسعه تجارت در استان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر با روسیه سه قرارداد امضا کردیم تا محصولات استان با برند مازندران در فروش گاه‌های زنجیره این کشور عرضه شود.

وی همچنین از اعزام یک هیئت تجاری به عمان خبر داد.

منبع: مهر

همچنین ببینید

امضای ایرانی

امضای ایرانی جهانی شد

با اشاره به موفقیت کشورمان در جهانی شدن امضای ایران گفت: از این پس بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی، محصولات و کالاهای ایرانی را به دنیا صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *