فایلینگ املاک

معرفی فایلینگ املاک اسکن ملک

پایگاه خبری دنیای برند، فایلینگ املاک چیست؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشاوران املاک برای داشتن یک معامله موفق داشتن یک فایل مناسب از املاک است به‌طور مثال برای خرید ملک در بریانک که یکی از محلات منطقه ۱۰ تهران است شما نیازمند فایلینگ قوی در حوزه خریدوفروش و یا رهن و اجاره هستید. اگر کل فروش یک ملک را به ۲ قسمت فایل خوب و معامله تقسیم‌بندی کنیم اسکن ملک قیمت تأمین فایل خوب برای شمار به ارمغان میاورد.

فایلینگ ها و دایرکتوری‌های املاک زیادی در کشور در حال فعالیت هستند مثل دیوار، اسکن ملک و شیپور که در این میان اسکن ملک به‌ صورت تخصصی در حوزه املاک فعالیت می‌کند و ۲ مجموعه دیگر دایرکتوری سایر آگهی‌ها را نیز شامل می‌شوند.

فایلینگ املاک اسکن ملک در سال ۱۴۰۰ پس از یک دهه فعالیت در بنگاه های مختلف و با جمع‌آوری تجربه زیاد و اشراف کامل به مناطق مختلف شهری و بررسی انواع فایلینگ های مختلف تمام نقاط قوت و ضعف سیستم‌های این‌چنینی را به دست آورده و نسبت به ایجاد بهترین فایلینگ املاک کشور اقدام کرد.

اسکن ملک فعالیت اصلی خود را در منطقه ۱۰ تهران و برای مشاورین املاک این محدوده آغاز کرد.

در همین مدت کم فعالیت به دلیل تحقیق بازار خوبی که قبل از آغاز فعالیت بر روی این منطقه صورت گرفته بود. استقبال خوبی از این فایلینگ در منطقه ۱۰ تهران صورت گرفت.

اسکن ملک فعالیت خود را در دو قسمت متخصصین املاک و شهروندان ساکن در هر محله پیگیری می‌کند. برای مشاورین املاک فایلینیگ تخصصی، آموزش‌های رایگان مشاوری و … و برای شهروندان عزیز در ۳ قسمت کارشناسی ملک، درخواست ملک و سپردن ملک فعالیت می‌کند.

کارشناسی ملک اسکن ملک:

کارشناسی ملک یک خدمت ویژه مخصوص شهروندان مناطق مورد فعالیت اسکن ملک است، در هر درخواست کارشناسی موارد ذیل بررسی میشود:

ادرس و ارزش محله بر اساس عرض گذر، تراکم ساختمان ها ، جمعیت، فضای سبز و..

دسترسی ها: دسترسی به مترو، بی ارتی و…

مشخصات ملک: متراژ، عمر بنا، متریال ساخت خانه، نماس ساختمان و کیفیت استحکامات

امکانات ملک: مانند پارکینگ، انباری،آسانسور و…

امکانات واحد: کمد دیواری، کابینت ها و نقشه ساختمان همچنین بررسی وضعیت موقعیت جغرافیایی ملک و نور دهی

بررسی وضعیت دربها و پنجره ها، پوشش داخلی ساختمان مثل رنگ یا کاغذ دیواری

بررسی اصلاحات ملک در صورت اینکه ملک کلنگی باشد

درخواست ملک اسکن ملک:

این روزها با افزایش مشغله افراد و نداشتن زمان کافی برای جست‌وجوی خانه بهترین راه ایجاد درخواست خانه در اسکن ملک است.

یکی از امکانات اسکن ملک برای شهروندان دادن درخواست ملک است که با توجه به بودجه و نیازهای هر فرد ملک موردنظر آن برایش آماده می‌شود.

به‌طور مثال اگر فردی درخواست خرید ملک در سلسبیل و با بودجه ۱.۵ میلیارد را ثبت کند. بعد از ثبت درخواست کارشناسان اسکن ملک طی تماس تلفنی تمام خواسته فرد از داشتن منزل مسکونی را جویا شده و در کمترین زمان ممکن چندین ملک که خواسته مشتری باشد را به او معرفی می‌کنند.

 

سپردن ملک به اسکن ملک:

مشاوران املاک منطقه ۱۰ تهران به چند دلیل از اسکن ملک استقبال کردند:

۱- آشنایی کارکنان اسکن ملک به منطقه و آگاهی از خیابان‌ها، محلات و حتی کوچه‌های منطقه ۱۰ تهران که این امر موجب ارتباط بهتر بین مالکان منازل مسکونی و کارشناسان اسکن ملک شده و درنهایت منجر به ارائه توضیحات کامل ملک مسکونی می‌شود. فلذا مشاور املاک منطقه ۱۰ که از فایلینگ اسکن ملک استفاده می‌کنید با خیالی آسوده نسبت به محتوای آگهی‌ها تمام تمرکز خود را بر فروش املاک و کسب درآمد می‌گذارد.

۲- استفاده از تصاویر در اسکن ملک و دریافت تصاویر دست‌اول از مالکان، امکان منحصربه‌فرد اسکن ملک است.

۳- اکثر فایلینگ های موجود با توجه به بسترهایی که در آن منتشر می‌شوند سرعت به‌روزرسانی مناسبی ندارند و گاهی فایل با تأخیر ۲۴ ساعته به دست مشاوران املاک می‌رسد و زمان طلایی انجام معامله از بین می‌رود. در اسکن ملک این مشکل برطرف شده و فایل‌ها حداکثر با ۳ ساعت تأخیر به دست مشاوران املاک می‌رسد که این زمان نیز به دلیل برقراری ارتباط با مالک و کارشناسی ملک است.

۴- کارشناسی ملک نیز یکی زا تخصص‌های اسکن ملک است که در هنگام ارتباط با مالکان یا بعد از بازدید حضوری ملک قیمت‌گذاری دقیقی صورت گرفته و مشاوران املاک نیازی به توضیح ارزش واقعی ملک به مالکان ندارند.

۵- پلتفرم‌های انتشار اسکن ملک بسیار جامع است به‌صورت که در ۲۴ ساعت روز اسکن ملک از طریق وبسایت، اپلیکیشن اندروید، نسخه pwa برای استفاده کاربران آیفون و نصب بر روی سیستم‌های ویندوز است. این جامعیت در پلتفرم‌ها کار را برای مدیران املاک و مشاوران املاک راحت‌تر کرد‌ه و دسترسی را علاوه بر سیستم‌های کامپیوتری بر روی تلفن‌های همراه نیز به ارمغان آورده است.

 

Introducing property filing Scan property 01 1 - معرفی فایلینگ املاک اسکن ملکمحلات فعال اسکن ملک

اسکن ملک فعالیت خود را در محلات سلسبیل، بریانک، استاد معین، جیحون، هاشمی، امام خمینی، مرتضوی، نواب، دامپزشکی و آذربایجان آغاز کرده است و به‌زودی تمام منطقه غرب و جنوب غرب تهران را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

برای دریافت اکانت یک ماهه رایگان اسکن ملک درخواست بدهید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

۲ نظر

  1. blank

    من مشاور املاکم از دیوار و کلید و ادرس استفاده میکنم این سایتی هم که پیشنهاد دادید چک کردم خوب بود فایلاشونم رایگانه

  2. blank

    جناب غلامی عزیز
    خوشحالیم که سایت معرفی شده از نظر شما خوب بوده
    به امید موفقیت روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *