آموزش زبان آلمانی

نکات تضمینی برای شروع آموزش زبان آلمانی

پایگاه خبری دنیای برند، موضوع آموزش زبان آلمانی برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند بسیار جذاب است. در این مقاله می خواهیم به شما خوانندگان و دانشجویان عزیز نکاتی را آموزش دهیم که اگر در ابتدای شروع آموزش زبان آلمانی هستید دیگر دغدغه یادگیری زبان آلمانی نداشته باشید و اگر هم در مسیر یادگیری آلمانی هستید زودتر بتوانید به خط پایان نزدیک شوید و به سرعت سطوح مختلف زبان آلمانی را پشت سر بگذرانید. در اینجا می خواهم به نکاتی بپردازیم که در هیچ وب سایتی نمی توان آن را پیدا کرد. این رازهارو هیچ جایی به شما نمیگویند. شاید به خاطر سادگی این نکات از کنارشون بی تفاوت رد می شویم. این نکات زندگی کسانی که در راه آموزش زبان آلمانی قدم نهاده اند به کلی تغییر داده است.

در ادامه هم به موضوعات گرامری دشوار که دانشجویان هنگام یادگیری آلمانی آن ها معمولا با مشکل مواجعه می شوند را ذکر خواهیم کرد.

۸ نکته طلایی یادگیری زبان آلمانی در مدت زمان کوتاه :

۱. هدف خود را از یادگیری و آموزش زبان آلمانی کاملا مشخص کنید.

 

اگر هنوز به یادگیری زبان آلمانی نپرداخته اید لطفا اول به این سوال جواب بدید: هدف شما از یادگیری آلمانی چیست؟  شاید ادامه تحصیل و شاید هم مهاجرت کاری به آلمان. اگر هداف شما کاملا مشخص نباشد در شروع یادگیری آلمانی دچار مشکلات فراوانی می شوید. شما بایستی براساس هدف خود دروس زبان آلمانی را مطالعه کنید و از دل آن ها جملاتی که در آن مسیر شما را همراهی می کنند بیشتر مطالعه کنید.آ اگر هدف خود را مشخص کنید، آموزش زبان آلمانی خیلی شیرین تر به نظر می رسد. برای پیدا کردن هدف کافیست خواسته های خود را از یادگیری یک زبان خارجی روی کاغذ بیاورید.

۲. باورهایتان را در رابطه با زبان آلمانی تغییر دهید.

باور این را داشته باشید که یادگیری زبان آلمانی آسان است.  اگر بر این باور باشید که زبان آلمانی زبان سخت و خشنی است، سخت در اشتباهید. این موضوع متاسفانه باعث شده خیلی از افراد زبان آلمانی را کنار بگذارند. اکثر ما دانشجویان وقتی می گوییم داریم آلمانی یاد میگیرم مردم می گویند آخن پاخن … این چه رفتاریه با زبان آلمانی دارند. متاسفانه این باب شده توی مردم که زبان های خارجی رو به تمسخر بگیرند و زبان آلمانی از این قائده مستثنا نیست.

۳. منابع آموزشی زبان آلمانی خود را با وسواس انتخاب کنید.

یکی دیگر از دغدغه های یادگیری و آموزش زبان آلمانی برای دانشجویان این است که منابع انتخابی آن ها اشتباه است. انتخاب منابع آلمانی اشتباه شما را از هدفتان دور می کند و سرعت یادگیری شما را کاهش می دهد. پیشنهاد میکنم این منابع را برای شروع یادگیری زبان آلمانی خود انتخاب کنید تا دچار سردرگمی نشوید.

منابع معرفی شده:

کتاب ها: کتاب منشن – کتاب اشتارتن ویر – کتاب زیشا – کتاب شقیته پلوس نواِ (به غیر از این منابع هیچ منبع دیگری انتخاب نکنید.)

فیلم های آموزشی: نیکوز وگ(Nico’s Weg – سریال Extra German )

سایت های آموزش زبان آلمانی: دویچه وله – آکادمی آلمانی زبان

۴. در هر روز ۱۰ تا ۲۰ لغت و عبارت یاد بگیرید.

اگر مانند بسیاری از افراد زبان آلمانی را روزانه  مطالعه می کنید پیشنهاد میکنیم که روزانه مطالب قبلی مرور کنید تا از یادتان نرود. برای واژگان می توانید از جعبه لایتنر فوق العاده استفاده کنید. برای گرامر آلمانی هم می توانید نکات اصلی را روی برگه A3 بنویسید و آن را روی دیوار جلوی میزتان بچسبانید.

۵. در مقابل سختی گرامر آلمانی کم نیاورید.

انصافا گرامر زبان آلمانی جزء سخت ترین گرامر های زبان خارجی است. در مقابل این گرامر سخت اولین راه بسیاری از دانشجویان جا زدن و کنار گذاشتن آموزش زبان آلمانی است. اگر در مقابل مشکلات و مسائل مربوط به گرامر آلمانی جا نزنید قول میدم به زودی به جایی برسید که مطالعه زبان آلمانی براتون لذت بخش بشود.

۶. یک دوست آلمانی برای تقویت مکالمه زبان آلمانی پیدا کنید.

پیشنهاد می کنم برای تقویت مکالمه زبان آلمانی یک دوست آلمانی زبان در فیس بوک، وب سایت xing پیدا کنید و با همدیگر مکالمه و چت داشته باشید تا بتوانید مکالمه آلمانی عالی داشته باشید. افتتاح حساب در وب سایت های ذکر شده منفعت دیگری هم داره و آن درارتباط بودن با کارفرماهای آلمانی برای دریافت جاب آفرهاست.

۷. برای دوستان و نزدیکان خود نامه بنویسید.

Guaranteed tips to start learning German - نکات تضمینی برای شروع آموزش زبان آلمانیبرای تقویت مهارت نوشتاری بایستی نامه بنویسید. نامه نوشتن باعث رفع اشکالات ماژول schreiben در آزمون های گوته می شود. پیشنهاد میشود نامه نگاری آلمانی در سطح A1 را در آکادمی آلمانی زبان ببینید. توصیه می شود هر دو حالت نامه نگاری رسمی و نامه نگاری دوستانه را کار بکنید.

۸. مشکلات گرامری خود را سریع برطرف کنید.

Guaranteed tips to start learning German - نکات تضمینی برای شروع آموزش زبان آلمانیوجود مشکلات گرامری زبان آلمانی باعث عدم قبولی در آزمون های گوته می شود. شما بایستی مشکلات گرامری خود را با استاد زبان آلمانی مطرح برطرف نمایید. برای برطرف کردن مشکلات گرامری خود پیشنهاد می کنیم در دوره های غیرحضوری آکادمی آلمانی زبان شرکت کنید و از خدمات پشتیبانی به صورت مادام العمر بهره مند شوید.

در انتها از آکادمی آلمانی زبان به خاطر تلاش های شبانه روزی برای علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی تشکر می کنیم و امیدواریم با قدرت همین مسیر یادگیری ادامه بدهند.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x