Get to know the most prominent German brands before traveling to this country - شاخص‌ترین برندهای آلمانی را قبل از سفر به این کشور بشناسید

شاخص‌ترین برندهای آلمانی را قبل از سفر به این کشور بشناسید

پایگاه خبری دنیای برند، قبل از سفر به هر کشوری علاوه بر کسب اطلاعات راجع به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، ورزشی و…. لازم است بهترین و شاخص‌ترین برندهای اجناس آن کشور اعم از پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و…. بشناسید

قبل از سفر به هر کشوری علاوه بر کسب اطلاعات راجع به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، ورزشی و…. لازم است بهترین و شاخص‌ترین برندهای اجناس آن کشور اعم از پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و…. بشناسید تا بتوانید از بین این برندها برای خود یا نزدیکان خریداری کنید. کشور آلمان دارای برندهای شاخص جهانی در اکثر زمینه‌های تولیدی است که لازم بوده قبل از سفر به این کشور آن‌ها را بشناسید. در این صفحه به معرفی بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای آلمانی می‌پردازیم که می‌تواند راهنمای خرید شما در بازارهای کشور آلمان باشد.

برندهای پوشاک آلمان

در طراحی پوشاک آلمانی تا حد امکان از سادگی الهام گرفته شده و مینیمال بودن در کنار زیبایی و نظم از ویژگی‌های پوشاک آلمانی بوده که این مسئله نشان از تجمل‌گرا نبودن ذهن طراحان پوشاک آلمانی و گرایش به سادگی آن‌ها است. از طرفی پوشاک آلمانی نمونه یک پوشاک با کیفیت و مرغوب بوده که برای تولید آن از بهترین الیاف بهره گرفته‌اند. در این جا به چند نمونه از برندهای پوشاک آلمان اشاره می‌کنیم تا اگر قصد سفر یا مهاجرت به آلمان را دارید آن‌ها را به خوبی بشناسید:

آدیداس

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام آدیداس به گوشش نرسیده و لوگوی آن (سه برگ و سه خط که نماد سه قاره شرکت‌کننده در المپیک هستند) را روی کفش، لباس و تجهیزات ورزشی ندیده باشد. برند معروف پوشاک که در اکثر کشورهای جهان نمایندگی دارد و دومین شرکت بزرگ پوشاک ورزشی در دنیا محسوب می‌شود. نام آدیداس از نام آدولف داسلر (موسس شرکت آدیداس) که بین دوستان به آدی معروف بود گرفته شده است. کیفیت و زیبایی این برند بر هیچکس پوشیده نیست.

پوما

پوما یک برند معروف محصولات ورزشی است که بنیان‌گذار آن رودولف برادر آدولف داسلر است و بعد از آدیداس و نایک سومین برند معروف در زمینه تولید محصولات ورزشی به حساب می‌آید. مهم‌ترین محصول آن کفش ورزشی بوده که علامت پوما (نوعی گربه که با هر جهش به اندازه ۲۰ پا خیز برمی‌دارد و نماد سرعت است) روی این کفش‌ها طراحی شده است. این نماد روی دیگر محصولات این برند هم نمایانگر می‌باشد.

آسکادا

از برندهای معروف پوشاک لوکس آلمانی که بیشتر از ده سال عنوان موفق‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت مد زنانه در دنیا را در مشت خود گرفته بود که با افتتاح فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۱۳ فروش خود را جهانی کرد.

جیل ساندر

از دیگر برندهای شاخص آلمانی که در شهر هامبورگ تاسیس شد و پیشرو سبک مینیمالیسم یا ساده‌گرایی می‌باشد. سادگی را بیش از حد در تولیدات خود لحاظ می‌کند و به خاطر همین ویژگی این برند را (ملکه کم‌تر) می‌نامند.

برندهای لوازم خانگی آلمانی

کشور آلمان در صنعت و تولید شناخته شده است و کیفیت و عملکرد مناسب را سرلوحه کار خود در تولید لوازم خانگی قرار داده، به خاطر همین برخی برندهای شاخص و معروف لوازم خانگی مربوط به کشور آلمان است. به معرفی نمونه‌هایی از آن می‌پردازیم:

لوازم خانگی بوش bosch

بوش یک برند معروف آلمانی است که نام آن روی لوازم آشپزخانه شما به آن‌ها کیفیت و کارایی می‌بخشد و می‌توانید لوازمی مثل هود، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و حتی قهوه‌ساز خود را از این برند خریداری کنید.

لوازم خانگی میله miele

اگر به دنبال یک برند لوازم خانگی لوکس و پیشرفته هستید این برند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. لوازم آشپزخانه میله طوری طراحی شده‌اند که بتوانید آن‌ها را به طور کامل در کابینت‌ها جاسازی کنید و برای آشپزخانه مدرن خود از آن‌ها استفاده نمایید.

لوازم خانگی برند زیمنس

از بهترین لوازم خانگی‌های موجود در بازار که با وجود قیمت بالا به خاطر کیفیت از فروش خیلی خوبی برخوردارند. پرفروش‌ترین لوازم خانگی این برند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، جارو برقی، چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، اتوبخار، همزن و توستر زیمنس می‌باشد. این شرکت علاوه بر لوازم خانگی محصولاتی همچون ژنراتور، ترانسفورماتور، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات مخابراتی، موتور دیزل و…. نیز تولید و ارائه می‌کند.

لوازم خانگی liebherr

تولیدات این شرکت محدود به فریزر یخچال و فریزر و کابینت نوشیدنی است. lieberman نماد تکنولوژی در آلمان محسوب می‌شود و محصولات آن به خاطر کیفیت و عملکرد مطلوب در اروپا معروف هستند.

لوازم خانگی sub zero

این شرکت یکی از بهترین تولیدکننده‌های یخچال و فریزر بوده که تولیدات آن را بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است.

شاخص‌ترین برندهای آلمانی قبل از مهاجرت

لوازم آرایشی برند آلمان

مثل تمام محصولات تولید شده در آلمان برندهای آرایشی و بهداشتی این کشور هم از کیفیت بالا برخوردارند. زیرا کیفیت و به روز بودن مهم‌ترین ویژگی تولیدات در این کشور است. چند نمونه از بهترین برندهای آرایشی کشور آلمان عبارت‌اند از؛

برند نیوآ nevea

نیوآ یک برند آلمانی معروف در زمینه محصولات پوست و مو می‌باشد که در تمام دنیا شناخته شده است و محصولاتی مثل کرم مرطوب‌کننده، مام، اسپری بدن، شامپو و دئودورانت و… مناسب برای تمام سنین تولید می‌کند و در تمام کشورها از فروش خوبی برخوردار است.

اوند گرتل

یک برند آرایشی معروف آلمانی بوده که در کنار کیفیت از قیمت خوبی برخوردار است و از دیگر مزیت‌های آن این بوده که این برند محصولات خریداری شده را پس می‌گیرد. از این رو مورد رضایت خریداران است.

لاورا

یکی دیگر از برندهای آرایشی شناخته شده ساخت کشور آلمان است که از منابع طبیعی در تولید محصولات خود بهره می‌برد و در بین کسانی که به پوست و موی خود اهمیت می‌دهند در سراسر جهان محبوب است.

اسنس essence

این برند توسط یک خانوم آلمانی به نام کریستینا در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد. اسنس در آغاز تاسیس هدف خود را ارائه محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب قرار داد که همه اقشار مردم قدرت خرید آن را داشته باشند و به خاطر کیفیت خیلی خوب عنوان برترین برند آرایشی سال ۲۰۰۷ (best in beauty) را در کشور آلمان از آن خود کرد.

مهاجرت به کشور آلمان با موسسه مهاجرتی رویال مهاجرت`

موسسه مهاجرتی رویال مهاجرت با برخورداری از مشاورانی زبده و آگاه آماده خدمات مشاوره رایگان به افرادی است که قصد مهاجرت به کشور آلمان و دیگر کشورها را دارند و هر گونه اطلاعات راجع به مهاجرت به کشورهای مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای برخورداری از خدمات مشاوره با ما در ارتباط باشید. تیم رویال با استفاده از وکلای حرفه‌ای تا پایان مسیر مهاجرت همراه شما خواهد بود.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

هرمدر

هرمدر بهترین برند تولید کننده روتختی و کالای خواب در سال ۱۴۰۳

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروز، خواب به مثابه گوهری نایاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *