فروشگاه اینترنتی اینرژی

اینرژی با تاریخچه درخشان همراه همیشگی شما

پایگاه خبری دنیای برند، مجموعه اینرژی فعالیت خود را از سال ۹۶ با هدف توسعه هوشمند شهری و استفاده از خدمات جدید شهری و انرژی های پاک با ارائه راهکارهای جدید در جهت مدیریت کلان شهرها آغاز نمود. در اولین گام، با ارائه طرح خودرو سوخت رسان سیار شهری (Mobile Fueling) به منظور کاهش آلودگی و ترافیک شهری و ارتقا خدمات شهری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مطرح شد که پس از تولید نمونه اولیه توانست تاییدیه های لازم را اخذ نماید. در گام دوم نیز با حضور اینرژی در بازار و ارتباط گسترده با صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی، تولیدی و بازرگانی با تحقیقات علمی صورت گرفته در تامین کالاهای تخصصی صنعتی در سالیان اخیر تصمیم گرفته شد تا بستری آنلاین با رویکرد پلتفرمی به منظور واردات، بازاریابی و فروش تجهیزات پتروشیمی، پالایشگاهی، نیروگاهی، انرژی و صنایع فراهم آید.

حوزه های تخصصی فروشگاه اینترنتی اینرژی

 شرکت اینرژی در حال حاضر حوزه های ابزار دقیق، تجهیزات جایگاه سوخت، ایمنی و حفاظت، برق صنعتی، پمپ، الکتروموتور، پایپینگ و شیلنگ را در فروشگاه اینرژی پشتیبانی می کند. برند اینرژی با همکاری گسترده با تمامی فعالان اصلی صنایع در حوزه های صنعتی اعم از تولید کنندگان داخلی و خارجی، تامین کنندگان و بازرگانان طیف وسیعی از محصولات صنعتی، پالایشگاهی، نیروگاهی و انرژی را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان مجموعه به خرید محصولات مورد نیاز خود در این حوزه ها بپردازند.

Energy with a brilliant history with your everlasting companion 01 - اینرژی با تاریخچه درخشان همراه همیشگی شما
فروش تجهیزات صنعتی

هر آنچه که درمورد مزایای خرید از اینرژی باید بدانید

  • راهنمایی ساده برای شما، با مشاوران حرفه ای

یک روش هوشمندانه و ساده انتخاب فروشگاه اینترنتی اینرژی برای مشاوره در مورد محصول می باشد. با توجه به محدودیت های موجود در حوزه تجهیزات صنعتی، انتخاب یک محصول با مشابه ترین مشخصات نیازمند یک اطلاعات جامع می باشد که نگرانی های مشتری را در زمینه انتخاب محصول برطرف سازد. مشاوره های فنی بدون هیچ هزینه ای برای مشتریان توسط دپارتمان های تخصصی اینرژی انجام خواهد شد.

  • یک مقایسه فوق العاده با حداقل هزینه

اینرژی با راه اندازی یک بلاگ تخصصی حوزه صنعتی و پشتیبانان فنی این امکان را فراهم آورده است تا مشتریان با افزایش سطح آگاهی نسبت به تجهیزات صنعتی، اطلاعات کافی بدست آورده و با مقایسه با محصولات مشابه بتوانند خرید مطمئنی داشته باشند.

  • قانون ساده فروش، رضایت مشتری

رضایتمندی مشتری اولین قانون تیم اینرژی می باشد. از آنجایی که خوشنامی پروسه زمان بری می باشد رعایت این قانون ساده در دراز مدت بدست خواهد آمد. در این راستا شرکت اینرژی سالهاست درصدد است تا با برطرف کردن نیاز مشتری و ایجاد حس اطمینان خاطر از خرید محصول با کیفیت، تجربه یک خرید خوب را برای مشتریان اینرژی فراهم کند.

  • مسئولیت پذیری به همراه پاسخگویی صادقانه

جمله رایج ” پاسخگویی مسئولانه و صادقانه شما را به پول نقد تبدیل می کند” مهم ترین شعار برای حوزه فروش می باشد. زیرا خرید آنلاین به واسطه عدم اعتماد همواره برای افراد در تمامی حوزه ها وجود دارد. لذا مجموعه اینرژی در گام اول درصدد برطرف کردن حس عدم اعتماد در بین مشتریان می باشد. بنابراین در گام اول با داشتن مجوزها و تاییدیه های گوناگون همچون مجوز کسب و کارهای اینترنتی، اینماد و نشان ملی رسانه های دیجیتال سعی براین داشته که اطمینان لازم را برای خریدی ایمن و همراه با تضمین در پرداخت فراهم کند. پاسخگویی صادقانه و مسئولانه اولویت اول برند اینرژی برای کسب حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان می باشد.

  • گام به گام برای خرید ایمن همراه مشتری

 با توجه به تخصصی بودن کالاهای صنعتی و قیمت بالای کالاها، دغدغه ی بسیاری از مشتریان این صنعت، چگونگی خدمات حین فروش، نصب و راه اندازی کالاهای صنعتی خریداری می باشد. یکی از مهم ترین اهدف اصلی فروشگاه اینترنتی اینرژی خوشنامی در بین مشتریان می باشد لذا این مجموعه با مسئولیت پذیری، خیال مشتری را از این حیث نیز آسوده خواهد کرد.

اینرژی گام به گام با مشتریان خود تمام مراحل انتخاب، بررسی، خرید و انتخاب محصولات ایمن و مناسب را طی خواهد کرد.

  • راهی موثر برای غلبه بر مشکلات فروش

فروش محصول همواره بزرگترین مشکل برای فعالان صنعتی می باشد. زیرا مهم ترین رکن فروش محصولات صنعتی آگاهی کامل و جامع محصولات می باشد. مجموعه اینرژی با ایجاد بستری مناسب، برای تامین کنندگان، تولید کنندگان و سایر فعالان این صنعت درصدد حذف مشکلات فروش این عزیزان می باشد که این مهم، جز با همکاری و کار تیمی میسر نمی باشد. باید این نکته را دانست که در دراز مدت همکاری همیشه نتیجه مطلوب تری در پی خواهد داشت. در این راستا فعالان صنعتی می توانند بعد از ارتباط با تیم بازاریابی و فروش و بررسی های شرایط لازم و تایید کیفیت و اصالت کالا اقدام به بارگذاری محصولات خود روی فروشگاه اینترنتی اینرژی نمایند. با بارگذاری محصولات بر روی وبسایت میتوانید فروش محصولات خود را بر عهده تیم اینرژی بگذارید. اینرژی راهی برای دیده شدن محصولات شما در بین خریداران خواهد یافت.

Energy with a brilliant history with your everlasting companion 02 - اینرژی با تاریخچه درخشان همراه همیشگی شما
همکاری با اینرژی

ارتباط با اینرژی

همراهان اینرژی می توانند به یکی از شیوه های زیر با کارشناسان مجموعه برای دریافت خدمات مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران، سید خندان ، سهروردی شمالی ، خیابان حاج حسنی ، پلاک ۳ ، طبقه ۲ ، واحد ۳

شعبه اراک : استان مرکزی ، اراک ، خیابان خرم ، کوچه ایثار ، پلاک ۸، طبقه ۴
کارخانه : استان مرکزی ، اراک ، شهرک صنعتی حاجی آباد ، خ صنعت ، انتهای کوچه شقایق ، پلاک ۲۵

آدرس وبسایت:
www.inergy.ir

ایمیل:

[email protected]

شماره های تماس:

۰۲۱-۸۸۵۲۲۲۷۶

۰۲۱-۸۶۱۲۱۸۹۴

(فکس داخلی ۵)

شماره واتساپ:

۰۹۹۱۲۰۵۵۷۲۴

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

یک نظر

  1. blank

    مطلب مفیدی بود.ممنون میشم به وب سایت ما هم سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *