انگلیس

انگلیس ایران را به انجام فعالیت‌های مخرب متهم کرد

پایگاه خبری دنیای برند، وزیر خارجه انگلیس بامداد یکشنبه ایران را به انجام «فعالیت‌های مخرب» در بریتانیا و منطقه غرب آسیا متهم کرد.

«دیوید کامرون»، وزیر خارجه انگلیس، بامداد یکشنبه ایران را به انجام «فعالیت‌های مخرب» در بریتانیا و منطقه غرب آسیا متهم کرد.

کامرون در مصاحبه با روزنامه «تلگراف» تهدید کرد: «ما باید با متحدان همکاری کنیم تا مجموعه‌ای از اقدامات بازدارنده علیه تهران را ایجاد کنیم».

وی با بیان اینکه انگلیس نگران حملات ارتش یمن به کشتی‌های صهیونیستی است، مدعی شد: «باید پیام روشنی به ایران ارسال شود که حملات به کشتی‌ها تحمل نخواهد شد».

طبق این گزارش، وزیر خارجه انگلیس در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود همچنین افزود: «حماس، حوثی‌ها و حزب‌الله عوامل ایران هستند و ثبات را در سراسر جهان تضعیف می‌کنند».

پیش از این نیز نماینده انگلیس در نشست شورای امنیت ادعا کرده بود که ایران از طریق فعالیت‌های بی ثبات کننده و حمایت از گروه‌های نیابتی از جمله حماس، حزب الله و جهاد اسلامی، تهدیدی علیه منطقه به‌شمار می‌رود.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن رد ادعاهای مقامات انگلیس درباره ارتباط ایران با حملات انجام‌شده در دریای سرخ، بار دیگر اعلام کرد گروه‌های مقاومت از جمهوری اسلامی ایران دستور نمی‌گیرند.

همچنین ببینید

Img20240426152750159 310x165 - پاویون اتاق ایران در نمایشگاه اکسپو، میزبان فعالان اقتصادی است

پاویون اتاق ایران در نمایشگاه اکسپو، میزبان فعالان اقتصادی است

ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) بزرگ‌ترین رویداد عرصه صادرات کشور محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *