برند دیزنی لند

ویروس کروناچهره تجارت برند دیزنی را تغییر می دهد

پایگاه خبری دنیای برند، اگر Netflix یکی از برند هایی باشد که با شرایط خاص ایجاد شده در همه گیر COVID-19 شرایط بهتری داشته باشد ، مطمئنا برند دیزنی در انتهای دیگر طیف قرار دارد. با بسته شدن پارک های تفریحی و تفریحی ، تعلیق سفرهای دریایی و تعطیلی سالن های سینما، غول رسانه ها و سرگرمی های، کالیفرنیا در چندین جبهه تحت تأثیر بحران مداوم قرار گرفته است.

این برند در آخرین گزارش درآمد خود برای سه ماهه و سال مالی منتهی به ۳ اکتبر ۲۰۲۰ نوشت: “COVID-19 و اقداماتی برای جلوگیری از گسترش آن از چند طریق بر بخشهای ما تأثیرگذار است، به طور عمده در پارکها و محصولات “. پارک های موضوعی ما برای بخش قابل توجهی از سال تعطیل یا با ظرفیت قابل توجهی کاهش یافته کار می کردند، از اواخر سه ماهه دوم سفرهای دریایی و سفرهای دریایی به حالت تعلیق درآمد و فروشگاه های خرده فروشی برای بخش قابل توجهی از سال تعطیل بودند. ما همچنین تأثیر نامطلوبی در تجارت مجوز کالاهای خود داشتیم. علاوه بر این، در استودیوی سرگرمی ، نمایش های تئاتر را به تأخیر انداخته ایم یا در برخی موارد کوتاه یا لغو کرده ایم و نمایش های نمایشی از اواخر سه ماهه دوم به حالت تعلیق درآمده اند. “

برند دیزنی با در نظر گرفتن تمام این عوارض جانبی ، تأثیر COVID-19 بر سود عملیاتی آن برای مالی سال ۲۰۲۰ را ۷.۴ میلیارد دلار تخمین می زند، تنها بخش پارکها، و محصولات ۶.۹ میلیارد دلار ضربه خورده است. همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، درآمد در بخشی که شامل پارک ها ، استراحتگاه ها و سفرهای دریایی دیزنی است، و همچنین تجارت خرده فروشی و صدور مجوز محصولات آن در دوازده ماه منتهی به ۳ اکتبر ۳۷ درصد کاهش یافته است، با فروش بسیار بیشتر از فروش در نیمه دوم سال مالی دیزنی. استودیوی سرگرمی نیز به دلیل تعطیلی گسترده تئاتر، تحت تأثیر همه گیر قرار گرفت.

در همین حال ممکن است تجارت مستقیم دیزنی برای مصرف کنندگان ، از جمله دیزنی + ، ESPN + و هولو از شرایط خاص سود داشته باشد زیرا مردم مجبور به ماندن در خانه شدند. کمتر از ۱۲ ماه از راه اندازی آن ، Disney + هم اکنون به ۷۳ میلیون مشترک مشترک پرداخته است که نشان دهنده جذب کتابخانه محتوی گسترده دیزنی است. مدیر عامل شرکت Bob Chapek گفت: “نقطه روشن واقعی تجارت مستقیم ما با مصرف کننده بوده است که برای آینده شرکت ما کلیدی است.”

 

Coronavirus Changes Face of Disneys Business 1024x1024 - ویروس کروناچهره تجارت برند دیزنی را تغییر می دهد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *