آمازون

گسترش برند آمازون در برزیل

برند آمازون اعلام کرد که سه مرکز ارائه خدمات دیگر در برزیل افتتاح کرده است تا از مزایای گسترش همه گیر COVID-19 برای تجارت الکترونیکی در بزرگترین اقتصاد آمریکای جنوبی استفاده کند.

پایگاه خبری دنیای برند، واحدهای جدید در حال حاضر در ایالات میناس گرایس و ریو گراند دو سول و پایتخت برازیلیا فعالیت می کنند. آنها تعداد مرکز ارائه خدمات برند آمازون در برزیل را به ۸ مرکز افزایش می دهند و دامنه آن را به گوشه گوشه کشور پهناور گسترش می دهند.

این گسترش که ۷۵۰۰۰ متر مربع فضای توزیع را به خود اختصاص می دهد، بزرگترین مرکز از زمان آغاز به کار در برزیل (از سال ۲۰۱۲) است. این برند در بیانیه ای گفت:

(الکس زاپیرو ، مدیر اجرایی آمازون در برزیل)، این مراکز جدید به باعث می شود که ظرف دو روز کاری بتواند خدمات خود را در بیش از ۴۰۰ شهر افزایش دهد

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

سزاپیرو با اشاره به برنامه وفاداری این برند که در سپتامبر سال گذشته در برزیل راه اندازی شد، به رویترز گفت: “برزیل کشوری است که سریعترین رشد در اشتراک Amazon Prime را دارد.”

در ماه های اخیر ، هزاران مشاغل برزیلی به دلیل اقدامات فاصله اجتماعی و اقدامات دیگر، به سیستم های تجارت الکترونیکی رجوع کرده اند.

منبع: رویترز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *