برند فیس بوک

برند فیس بوک تبلیغات ضد واکسیناسیون را حذف می‌کند

برند فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد تبلیغات ضدواکسیناسیون را در پلتفرم خود حذف خواهد کرد.

پایگاه خبری دنیای برند، به گزارش  به نقل از آسوشیتدپرس، این برند فناوری در حال حاضر تبلیغاتی را حذف می کند که اطلاعات گمراه کننده درباره واکسن ها را به اشتراک می گذارند، مانند ایده های نادرستی که واکسیناسیون را با ابتلا به اوتیسم مرتبط می کردند.

اما طبق قانون جدید فیس بوک، تبلیغات ضدواکسیناسیون به هر دلیلی حذف می شود.

طبق بیانیه فیس بوک، تبلیغاتی که به طرفداری از قوانین واکسیناسیون یا علیه آنها و همچنین سیاست های دولت در این باره ( از جمله واکسن کووید۱۹) باشند، همچنان اجازه انتشار در این پلتفرم را دارند. این تبلیغات باید از سوی شرکت به عنوان آگهی های بازرگانی تایید شوند و برچسبی به آنها اضافه می شود که نشان می دهد فردی هزینه آنها را تامین کرده است.

البته این قانون فقط شامل تبلیغاتی است که با پرداخت هزینه در برند فیس بوک انجام می شوند. بنابراین پست های ضد واکسیناسیونی که افراد یا گروه هایی در فیس بوک منتشر می کنند شامل این قانون نمی شوند.

علاوه برآن برند فیس بوک همچنان یک کمپین اطلاع رسانی با هدف تشویق مردم به تزریق واکسن آنفلونزا در سال جاری ارائه می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

همچنین ببینید

حذف سهمیه بنزین رانندگان

معاون عملیات تپسی: حذف سهمیه بنزین رانندگان اثرات ناخوشایندی برای مردم خواهد داشت

احسان نصر: تأثیر قطع سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از یک جایی به بعد، خواه ناخواه روی قیمت‌ها اعمال می‌شود. تخصیص سهمیه سوخت به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی راهکاری بود برای حمایت از رانندگان خودروهای شخصی که محدودیت مشخصی در میزان سهمیه سوخت داشتند. این سهمیه آن طور که اسنپ و تپسی اعلام کرده‌اند بیش از یک سال است که به حساب رانندگان این پلتفرم‌ها واریز نشده است. بنابراین، خبری که مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران چند روز قبل اعلام کرد و گفت «سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در سال جاری قطع می‌شود» اتفاق جدیدی نیست.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x