Thematic festivals with the approach of Mazandaran brand agricultural products - جشنواره‌های موضوعی با رویکرد محصولات کشاورزی برند استان مازندران

جشنواره‌های موضوعی با رویکرد محصولات کشاورزی برند استان مازندران

پایگاه خبری دنیای برند، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: جشنواره‌های موضوعی با رویکرد محصولات کشاورزی که برند استان هستند در مناطق مختلف استان برگزار شود که همراه با برپایی تورهای گردشگری باشد.

مؤمنی تصریح کرد: وازیک محمودآباد، کرکاس عباس آباد، اله چال بابل، ولی آباد تنکابن و گل محمدی در ساری می‌تواند از اهداف تورهای گردشگری و ایرانگردی باشد.

وی با اظهار اینکه تولید باید همراه و همگام با نظام عرضه باشد و انگیزه برای تولید بیشتر شود، گفت: نمایشگاه دائمی گل و گیاه از موضوعاتی است که می‌تواند در چندین شهرستان مازندران راه اندازی شود و برای اجرای آن فرمانداران و اتحادیه‌های مربوطه باید اقدامات عملیاتی داشته باشند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: تشکل‌های گل و گیاه برنامه عملیاتی خود را برای توسعه صادرات گل و گیاه ارائه کنند.

این مسؤول با بیان اینکه گردشگری گل و گیاه در شهرستان‌های شاخص مازندران راه اندازی شود که مبتنی بر فعالیت مردم پایه باشد، اضافه کرد: در کنار ظرفیت‌های تولید و گردشگری، پرداختن به صنایع وابسته به گل و گیاه مانند اسانس یک ضرورت است و پس از آن برند سازی محصولات تولیدی استان مدنظر قرار گیرد.

همچنین ببینید

63030280 310x165 - ابراز خوشحالی GPT-4o از رونمایی خودش!

ابراز خوشحالی GPT-4o از رونمایی خودش!

شرکت «اوپن‌ای‌آی»، یک ویدئو را از گفت‌وگوی انسان با هوش مصنوعی GPT-4o منتشر کرده است که در آن، این مدل هوش مصنوعی از رونمایی خود باخبر می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *