برند استان اردبیل تولید و عرضه کیفی آب معدنی

برند استان اردبیل تولید و عرضه کیفی آب معدنی

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار اردبیل گفت: برند استان اردبیل تولید و عرضه کیفی آب معدنی است که با عناوین مختلف در سطح کشور بازیابی و امکان‌سنجی طرح‌های توسعه‌ای انجام شده و امیدواریم در شهرهای نیر، سرعین و سایر مناطق فرصت مناسب برای تولید و عرضه کیفی‌تر آب معدنی فراهم آید.

سید حامد عاملی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح کارخانه جدید آب معدنی در آلوارس سرعین اظهار کرد: استان اردبیل در تولید و عرضه آب معدنی یکی از استان‌های پیشرو کشور است که تلاش می‌کنیم با افتتاح چندین کارخانه در این حوزه ظرفیت استان را در تولید و عرضه با کیفیت آب معدنی ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سرعین ۲ کارخانه و در شهرک آب نیر بیش از ۶ کارخانه تولید آب معدنی فعال است که قرار شده با همکاری بخش خصوصی ۲ کارخانه جدید نیز در سرعین راه‌اندازی شود.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر سهم استان اردبیل در تولید آب معدنی کشور ۲۵ درصد است که با توسعه طرح‌های تولیدی در این بخش تا ۲ سال آینده این ظرفیت به ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

عاملی افزود: بعد از گذشت ۱۸ سال کارخانه آب معدنی در سرعین از رکود خارج شده و شاهد تولید ۴۰ میلیون لیتر آب معدنی از چشمه قورقور دامنه‌های سبلان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در فاز اول برای ۲۵ نفر و در فاز نهایی تا ۵۵ نفر ایجاد فرصت‌های اشتغال انجام خواهد شد که ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیز در مراحل مختلف انجام شده است.

عاملی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا با حمایت از سرمایه‌گذاران، فرصت سرمایه‌گذاری و تولید بیشتر را در این استان فراهم کنیم تا زمینه برای افزایش توانمندی‌ها و تقویت نظام تولید ثروت در این استان مهیا شود.

وی بیان کرد: راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده که با تلاش مؤثر و جدی تر امیدواریم واحدهای جدید تولیدی در استان متناسب با ظرفیت‌ها شکل گرفته و راه‌اندازی شود.

همچنین ببینید

افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول

افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور

در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *