برند ملی

سرمایه گذاری برند ملی در استان می‌تواند استعدادهای اقتصادی استان را شکوفا کند

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی به تشریح ضرورت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در شکوفایی اقتصادی استان پرداخت.

واقف بهروزی در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی، اظهار کرد: ظرفیتی که در آذربایجان‌شرقی برای سرمایه‌گذاری خارجی وجود دارد، بی‌نظیر است.

وی تاکید کرد: افزایش میزان سرمایه گذاری خارجی در سطح استان، همراهی و همکاری همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، چراکه همه دستگاه‌ها در فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری در استان موثر هستند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، وی افزود: آذربایجان‌شرقی از ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری در مقیاس‌های مختلف برخوردار است، بنابراین سرمایه گذاری یک بِرند ملی در استان می‌تواند استعدادهای اقتصادی استان را شکوفا کند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

Artificial intelligence the key to increasing business income 310x165 - هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

دکتر بیژن عباسی آرندی، مدیرعامل ایرانسل، در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، با اشاره به ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکارها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها، به تشریح کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه تلکام و سایر صنایع پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *