عسل ایران

عسل ایران در دنیا یک برند شناخته شده است

پایگاه خبری دنیای برند، ربانی مهر با قدردانی از آقای کلوندی و جهاد کشاورزی شهرستان در برگزاری این جشنواره گفت: ایران بعد از چین و ترکیه سومین تولید کننده عسل در دنیا است و امروز عسل ایران در دنیا یک برند شناخته شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ۱۲ هزار مجوز  کسب و کار از اوایل سال جاری تاکنون در سطح استان صادر شده که سهم شهرستان همدان چهار هزار و ۵۰۰ مجوز است و رتبه اول در بین همه شهرستان ها را داریم.

اسدالله ربانی مهر روز جمعه در جشنواره برداشت عسل شکوفه های الوند در جمع تولیدکنندگان عسل اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه و جشنواره کمک بزرگی به توسعه و تولید عسل است و دولت از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری این رویدادها کمک می گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم به سوی راه اندازی کسب وکارها و ایجاد واحد تولیدی روی آوردند و این استقبال مردم نشانه توسعه واحدهای تولیدی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: دولت با تسهیل دریافت مجوزها، ارائه تسهیلات اشتغالزایی از طریق بانکها به دنبال توسعه واحدهای تولیدی است و در ۶ ماه اخیر اقدامات اثربخشی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی انجام شده است.

ربانی مهر با قدردانی از آقای کلوندی و جهاد کشاورزی شهرستان در برگزاری این جشنواره گفت: ایران بعد از چین و ترکیه سومین تولید کننده عسل در دنیا است و امروز عسل ایران در دنیا یک برند شناخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه برندسازی باید بیشتر تلاش شود ابراز امیدواری کرد که عسل ایران با نام و برند داخلی در بازارهای جهانی عرضه شود.

سالانه حدود سه هزار تن عسل در استان همدان تولید می شود.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

The end of the scam in Divar 310x165 - پایان کلاهبرداری در دیوار: هوش مصنوعی این پلتفرم، متخلفان را شناسایی و حسابشان را مسدود می‌کند

پایان کلاهبرداری در دیوار: هوش مصنوعی این پلتفرم، متخلفان را شناسایی و حسابشان را مسدود می‌کند

در راستای ارتقای امنیت و مبارزه با کلاهبرداری، دیوار از هوش مصنوعی برای شناسایی و مسدود کردن حساب‌های مشکوک استفاده می‌کند. کاربرانی که به دلیل رفتار مشکوک حسابشان محدود می‌شود، تنها با پشت سر گذاشتن فرآیند احراز هویت ویدیویی می‌توانند از این لیست خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *