حمایت قوه قضاییه از تجار معتبر و با اصالت

حمایت قوه قضاییه از تجار معتبر و با اصالت

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد، برای اینکه از بازرگانان و تجار حمایت کنیم نیاز است آنها را بشناسیم. چراکه قوه قضاییه از تجار معتبر و با اصالت که خود را واقعا یک ایرانی بدانند، حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، محمدباقر الفت در نخستین نشست مشترک هم‌اندیشی حمایت حقوقی و قضایی از تجارت خارجی کشور اظهار کرد: قوه قضاییه همه توان خود را صرف اشتغال، رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان و بازرگانان می‌کند. از بازرگانانی که از راه درست ثروتمند شده‌اند در همه جا حمایت می‌کند که شرط اول آن این است که تاجران را بشناسد.

وی افزود: وظیفه قوه قضاییه حمایت از سرمایه‌گذاران و بازرگانانی است که اصالت داشته باشند، سوداگر نباشند، وظیفه ملی‌شان را به خوبی بدانند و فرار مالیاتی را زرنگی خود ندانند.

معاون قوه قضاییه اعلام کرد: در دنیا مقوله‌ای وجود دارد که بسیار به آن توجه می‌شود و آن هم این است که تاجران برای آنکه با طرف خارجی خود تجارت کنند به این توجه دارند که اعتبار طرف مقابل چقدر است و این مساله برای قوه قضاییه نیز اهمیت دارد. تاجرانی که می‌خواهند از آنها در مقاطع و بازه‌های زمانی مختلف حمایت حقوقی و قضایی شود باید گواهینامه تایید اعتبار داشته باشند.

الفت گفت: اینکه چگونه این گواهی را تهیه کنند به این صورت است که گروه هفت نفری از بین بازرگانان و تجار معتبر و شاخص تشکیل شود و خود بازرگانان در این کار مشارکت داشته باشند. قوه قضاییه از هیچ نهادی برای تایید بازرگانان و حمایت از آنها استعلام نمی‌گیرد و تنها به گواهی‌ای که از سوی این هیات هفت نفره ارائه می‌شود، توجه می‌کند چرا که قوه قضاییه می‌خواهد فقط از تاجران و سرمایه‌گذاران معتبر و صادقی که واقعاً ایرانی هستند، حمایت کند.

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.