برندسازی برنج ایران

در حال حاضر برند خاصی در بازار برنج وجود ندارد

رییس مجمع نمایندگان گیلان در نشست با جمعی از شالیکاران و هیات مدیره اتحادیه های تولیدکنندگان استان های گیلان، مازندران و گلستان که در شهر شلمان برگزار شد گفت: هم اکنون تولید برنج داخلی کفاف مصرف را می دهد و نیاز مبرمی به هیچ گونه واردات احساس نمی شود.

محمدصادق حسنی جوریابی افزود:واردات برنج سود بسیار بالایی نسبت به کالاهای دیگر دارد و با وارد کردن برنج خارجی واردکنندگان ازبیشترین سود ممکن بهره مند می شوند که این موضوع مورد قبول نمی باشد.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مسئله برند سازی یکی از موارد قابل توجه می باشد که در شمال کشور باید به آن توجه شود و در حال حاضر برند خاصی در بازار برنج وجود ندارد.
وی گفت: با برند سازی دقیق بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه فروش برنج  داخلی حل خواهد شد‌.

در ادامه نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اگر از برنج کار و محصولش حمایت نشود زمین های شالیزاری به شدت تغییر کاربری پیدا خواهند کرد.
مهرداد لاهوتی افزود: با تصمیم دولت کشت برنج فقط در۳ استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.