نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان

نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در زنجان میزبان برندهای ایرانی

پایگاه خبری دنیای برند، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان زنجان، نمایشگاهی است که در راستای نیازهای جامعه حرکت می‌کند.

ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص برگزاری نمایشگاه مد و لباس در استان زنجان، اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در ۶ ، ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه در زنجان برگزار خواهد شد که این نمایشگاه میزبان برندهای لباس از طراحان استان زنجان و سراسر کشور است.

وی افزود: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در مجتمع اشراق زنجان طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد که زمان بازدید از این نمایشگاه در دو روز اول از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و در روز جمعه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس استان که دبیر آن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است، برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان، نمایشگاهی خاص است و شاید مدی که در این نمایشگاه وجود دارد در بیرون از نمایشگاه نباشد. همچنین در این نمایشگاه طرح تعویض چادر مشکی کهنه با پارچه به قیمت کارخانه نیز اجرا شده و بن تخفیف نیز ارائه می‌شود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در راستای نیازهای جامعه حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی و ارتباط‌گیری برندها با یکدیگر است. همچنین شاید در جامعه کسی که می‌خواهد پوشش اسلامی ‌داشته باشد نتواند برخی از نیازهایش را تامین کند ولی از این طریق می‌تواند ارتباط بگیرد و نیازش را تامین کند.

همچنین ببینید

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی

دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی را نیز به‌همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *