نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان

نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در زنجان میزبان برندهای ایرانی

پایگاه خبری دنیای برند، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان زنجان، نمایشگاهی است که در راستای نیازهای جامعه حرکت می‌کند.

ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص برگزاری نمایشگاه مد و لباس در استان زنجان، اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در ۶ ، ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه در زنجان برگزار خواهد شد که این نمایشگاه میزبان برندهای لباس از طراحان استان زنجان و سراسر کشور است.

وی افزود: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در مجتمع اشراق زنجان طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد که زمان بازدید از این نمایشگاه در دو روز اول از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و در روز جمعه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس استان که دبیر آن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است، برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان، نمایشگاهی خاص است و شاید مدی که در این نمایشگاه وجود دارد در بیرون از نمایشگاه نباشد. همچنین در این نمایشگاه طرح تعویض چادر مشکی کهنه با پارچه به قیمت کارخانه نیز اجرا شده و بن تخفیف نیز ارائه می‌شود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان در راستای نیازهای جامعه حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی و ارتباط‌گیری برندها با یکدیگر است. همچنین شاید در جامعه کسی که می‌خواهد پوشش اسلامی ‌داشته باشد نتواند برخی از نیازهایش را تامین کند ولی از این طریق می‌تواند ارتباط بگیرد و نیازش را تامین کند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *