فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین

جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با هدف تبلیغ و برندسازی دیوار بزرگ گرگان

پایگاه خبری دنیای برند، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور استاندار گلستان، پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین رونمایی شد.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره اظهارکرد: دیوار بزرگ گرگان به‌عنوان برند تمدنی استان گلستان اولویت این اداره‌کل قرارگرفته است و در راستای تبلیغ و برندسازی این اثر فاخر تاریخی، از نماد دیوار بزرگ گرگان در طراحی پوستر پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام استفاده شده است.

محمدجواد ساوری بیان کرد: با توجه به اهمیت احیا، ساماندهی و ثبت جهانی دیوار بزرگ گرگان برای مردم و مقامات و مسئولان استان گلستان، شعار «ایستاده‌ایم برای جهانی‌شدن دیوار بزرگ گرگان» به‌عنوان شعار جشنواره پانزدهم انتخاب و در طراحی پوستر این رویداد درج شد.

گفتنی است پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی، بازی‌های بومی و محلی و غیره از ۱۷ لغایت ۲۱ آبان‌ماه به‌مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: مهر

همچنین ببینید

بانک رفاه کارگران

افزایش سقف تراکنش های بانکی بانک رفاه کارگران

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *