ثبت جهانی برند منبت کاری ملایر

افزایش تلاش‌ها برای ثبت جهانی برند منبت ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملایر یک بِرند جهانی و یک بِرند ملی دارد که باید تلاش‌ها را بیشتر کنیم تا هرچه سریع‌تر مبل و منبت ملایر نیز جهانی شود.

به گزارش ایسنا، محمد کاظمی در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، افزود: نقشه راه شهرستان ملایر بر اساس سند سه‌ ساله توسط استاندار همدان تدوین‌ شده است و همه مدیران وظیفه‌ دارند بر این اساس حرکت و تصمیم‌گیری کنند.

نماینده مردم ملایر در ادامه خاطرنشان کرد: کشور ما در شرایطی قرارگرفته که تحریم‌های ظالمانه به مردم فشار آورده و این وظیفه همه مدیران را سخت‌تر می‌کند.

وی با بیان این‌که انتقادات سازنده به دولت وارد است، بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی که وجود دارد تنها مربوط به دولت نمی‌شود و نباید این شرایط را حاصل کار دولت دانست.

کاظمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه دولت‌ها حمایت کرده‌اند و همواره بر اتحاد و همدلی همه نیروهای نظام تأکید دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز با بیان این‌که دشمنان این نظام به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب و نظام هستند، تأکید کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه مدیران در نظام جمهوری اسلامی بسیار سنگین است، فعالیت یک مدیر نباید محدود به ساعت اداری شود، بلکه مدیر باید جهادی و در طول شبانه‌روز به این مردم خدمت کند. 

قدرت‌الله ولدی افزود: با تلاش، اتحاد و همدلی که بین مدیران شهرستان وجود دارد می‌توانیم ملایر را در همه زمینه‌ها پایلوت و نمونه کشوری کنیم و این به‌ جز با زحمات شبانه‌روزی همه مدیران و همراهی مردم شهرستان مسیر نمی‌شود.

وی از تشکیل شورای راهبردی در ملایر خبرداد و افزود: در این شورا از نمایندگان، بزرگان، احزاب و همه‌کسانی که دل در گروه این شهرستان دارند و حتی اگر در خارج از شهرستان باشند استفاده کرده و سند راهبردی شهرستان را باقوت و قدرت بیشتری در این شورا به‌ پیش می‌بریم.

ولدی تأکید کرد: برای پیشبرد و توسعه همه جانبه شهرستان از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و همه تفکرات به ویژه جوانان پویا، متعهد و فعال و مستعد استفاده می‌کنیم.

همچنین ببینید

اُپن‌ای‌آی

چرا رئیس گروه حفاظت از بشریت «اُپن‌ای‌آی» استعفا داد؟

رئیس گروه حفاظت از بشریت شرکت هوش مصنوعی اُپن‌ای‌آی با بیان این که نگرانی‌های ایمنی اهمیت خود را در برابر محصولات پر زرق و برق از دست داده‌اند، از سمت خود استعفا داد.