برند شهر جهانی

تمام دستگاه ها برای حفظ برند شهر جهانی به میدان بیایند

رئیس شورای شهر یزد گفت: عنوان شهر جهانی برای یزد جذبه دارد و توریست جذب می کند اما برای حفظ آن همه دستگاه ها باید به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی سفید پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار یزد با اشاره به روند طولانی انتخاب شهردار که نزدیک به ۹ ماه به طول انجامید، اظهار داشت: متعهد می‌شوم از این پس در این باره هیچ صحبتی نکنم و تمام فکر و همت ما بر کار و تلاش بیشتر در شهر جهانی یزد معطوف باشد.

وی افزود: اگر در مسیر تأخیر در انتخاب شهردار گناهی گردن من به عنوان رئیس شورا بوده که به زعم خودم نیست، عذرخواهی می‌کنم.

سفید در بخش دیگری از سخنان خود مباحثی در زمینه آب، جذب سرمایه گذار، مهاجرت و نشاط اجتماعی را مورد تاکید قرار دارد و گفت: توجه به آب باید به شکل جدی مد نظر باشد و ما به عنوان شورا و شهرداری موظفیم اجازه ندهیم قطره‌ای از آب انتقالی، در آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد و گرچه این امر کار دشواری است اما اگر همه استان بسیج شود می‌توانیم این امر را محقق کنیم.

رئیس شورای شهر یزد درباره سرمایه گذاری در استان نیز بیان کرد: تصور من این است که فضای عمومی استان یزد برای دعوت از سرمایه گذاران و تشویق آنان به سرمایه گذاری فراهم نیست ولازم است همه روشنفکران، نخبگان، مسئولان، رسانه‌ها و فضای مجازی کمک کنند تا شرایطی ایجاد نشود که سرمایه گذار از یزد فراری شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه یزد اکنون به یک استان نخبه کش تبدیل شده که امیدواریم این روند تغییر کند.

سفید افزود: ما شعار جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی می‌دهیم اما سیاست‌ها متناسب جذب سرمایه گذار نیست.

وی عنوان کرد: بخشی از شهر یزد ثبت جهانی شد و نگهداری و حفظ این برند نیاز به کار همه جانبه دارد و باید استانداردهای پذیرفته شده جهانی که با فرهنگ ما در تضاد نیست را اجرا کنیم و لازم است در این زمینه همه دستگاه‌ها به میدان بیایند.

در این مراسم از تلاش‌های مهدی جمالی نژاد تقدیر و جمال الدین عزیزی به عنوان شهردار یزد معرفی شد.

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.