شیرآلات

راهنمای خرید شیرآلات سفید و شیرآلات طلایی

پایگاه خبری دنیای برند، در به اتمام رساندن ساخت خانه خیلی عوامل دست به دست هم میدهند و شاید انتخاب تجهیزاتی نظیر کاشی، سرامیک، کلید و پریز و شیرآلات منزل و … جزو آخرین مراحل باشد. لذا این امر ممکن است به یک دغدغه مخصوصاً برای خانمها تبدیل شود چرا که دوست دارند بهترین طراحی برای فضای کل خانه اعم از اتاق ها، آشپزخانه و سرویس و حمام و … به همراه شیک ترین وسایل و تجهیزات را داشته باشند. در همین راستا فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف با پیشنهادهای وسوسه انگیزش انتخاب یکسری از این تجهیزات مثل شیرآلات آشپزخانه و سرویس و حمام را برایتان راحت کرده است و با معرفی چند نمونه از آنها در امر خرید شیرآلات بین گزینه های زیاد به شما کمک خواهد کرد، پس با ما همراه باشید…

چرا شیرآلات سفید و یا شیرآلات طلایی؟

شاید برای برخی از شما سوال باشد که این همه رنگ! چرا رنگ سفید و یا طلایی گزینه های پیشنهادی ما به شما است؟ در ادامه می خواهیم دلایل و ناگفته هایی را بیان کنیم که میتواند شما را از سردرگمی و تردید برای خرید شیرآلات رنگ سفید و یا شیرآلات طلایی در بیاورد. لذا مطالعه ی آن بهترین کمک میتواند باشد.

مهمترین دلایل برای خرید این رنگ شیرآلات سفید و طلایی

همه ما میدانیم که وقتی قرار است کالا و محصولی را خریداری کنیم به فاکتورهای مهم آنها باید دقت کرد تا خرید رضایت بخش تری داشته باشیم. برای خرید شیرآلات نیز نکات مثبت و منفی وجود دارد که در زیر آنها را بیان میکنیم.

Guide to buying white valves and golden valves - راهنمای خرید شیرآلات سفید و شیرآلات طلایی

 

نکات مثبت و منفی موجود در شیرآلات سفید

از جمله نقاط مثبت شیرآلات سفید قابلیت ست شدن آنها با انواع رنگ ها، دیده نشدن اثرات انگشتان و لکه ها مخصوصا در مکان هایی که وجود املاح و رسوبات در آنها زیاد بوده مثل جنوب و شمال ایران، راحت تمیز شدنشان و ایجاد حس طراوت و پاکیزگی است.

از نقاط منفی آنها نیز میتوان به مواردی نظیر شکننده بودن آنها البته نوع چینی آنها و بالاتر بودن قیمت آنها نسبت به مدلهای دیگر است.

 

Guide to buying white valves and golden valves 0 - راهنمای خرید شیرآلات سفید و شیرآلات طلایی

نکات مثبت و منفی موجود در شیرآلات طلایی

از جمله نقاط مثبت این نوع شیرآلات جذاب و لوکس بودن آنها است، از کیفیت و آبکاری بادوام برخوردارند به طوری که آبکاری طلایی که عموما به صورت pvd انجام می‌شود، ماندگاری و مقاومت بالایی داشته و همین امر سبب افزایش طول عمر این محصول میشود، رنگ آنها ثابت بوده و براق و مدرن هستند و به راحتی تمیز میشوند و اثرات انگشت و لکه ها روی آنها باقی نمیماند.

نقطه منفی آنها گران بودن شان است که مسلما این مشکل نیز رفع میشود چرا که از قدیم گفته اند هر چه قدر پول بدی، آش میخوری حکایت خرید محصول با کیفیت و گران است.

درباره ی فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف

قبل از معرفی نمونه شیرآلات، بهتر است با خود فروشگاه آشنا شوید. فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف با بیش از ۱۰ سال تجربه، مشغول به فعالیت در زمینه پخش و فروش انواع کالاهای متنوع خانه و آشپزخانه نظیر ست کامل شیرآلات حمام و آشپزخانه، فلاش تانک، سنگ روشویی، لوازم جانبی و … است. همچنین نمایندگی برندهای معتبری چون کسری، ملودی، قهرمان، هوآیی و تپس را نیز بر عهده دارد. در ادامه آشنا شوید با چند نمونه شیرآلات لوکس و شیک که می توانید از این فروشگاه محصول مورد نظرتان را از بین گزینه های پیشنهادی انتخاب و خریداری کنید.

 

معرفی چند نمونه شیرآلات سفید و شیرآلات طلایی موجود در فروشگاه محمودی رئوف

ممکن است وقتی وارد بازار میشوید با انواع رنگ شیرآلات مواجه شوید که مسلما انتخاب رنگ یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در بهتر دیده شدن دکوراسیون خانه است. از بین رنگ های ارائه شده در بازار، رنگ سفید طرفداران زیادی دارد به دلیل روشن بودن و ست شدن با هر نوع دکوراسیونی و رنگ طلایی نیز محبوب است به دلیل جذابیت داشتن و حس اشرافی بودن که به مالک آن دست میدهد. از جمله نمونه های پرفروش شیرآلات سفید و شیرآلات طلایی فروشگاه محمودی رئوف میتوان موارد زیر را نام برد:

  • شیرآلات سفید کسری مدل کنکورد و ادموند.
  • شیرآلات سفید- طلایی کسری مدل آمازون و الوند.
  • شیرآلات سفید کسری مدل سزار و شیرآلات کسری مدل آبتین.
  • شیرآلات طلایی کسری مدل امگا، الیزابت و ناپل طلایی.
  • شیرآلات طلایی قهرمان مدل آنتیک.
  • شیرآلات طلایی مدل پاردنون و لئوس.

سخن آخر

اینکه با توجه به بازگو کردن نقاط مثبت و منفی این نوع شیرآلات، باید گفت که نقاط مثبت بیشتر از نقاط منفی آنها است و میتوانند برای خرید جزو گزینه های انتخابی شما باشند. همچنین فروشگاه محمودی رئوف که این محصولات را در خود جا داده و با توجه به مشکل امروز جامعه و وجود کرونا که مانع از بیرون شدن شما میشود، میتوانید به راحتی و به صورت غیرحضوری و آنلاین خرید خود را با کمک گرفتن از مشاروان آن نیز انجام دهید.

سایت فروشگاه محمودی رئوف: Raufshop.com

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

۲ نظر

  1. blank

    واقعا شیرالات طلایی جذابن، دوست دارم واسه خونم داشته باشم. حیف که گرونن‍♂️

  2. blank

    ممنونم از نظرتون؛ اره واقعا خیلی متفاوت و خاص‌ترن، نسبت به شیرآلات دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *