نشان (برند) ملی

آیین نامه نشان (برند) ملی گردشگری تصویب شد

پایگاه خبری دنیای برند، در جلسه روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۲ هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری، آیین نامه اجرایی نشان (برند) ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید.

هیئت وزیران در راستای تکلیف مقرر در قانون تشکیل وزارت (سازمان سابق) میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر انجام برنامه‌های تبلیغی در حوزه گردشگری از سوی این وزارتخانه و نیز نقش قابل توجه نشان ملی گردشگری در ارتقای هویت صنعت گردشگری کشور، آیین نامه اجرایی نشان (برند) ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران را از تصویب گذراند.

مطابق این آیین نامه، نشان (برند) ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران براساس هویت ایرانی – اسلامی توسط وزارت میراث فرهنگی، طراحی و پس از تأیید شورای راهبری و نظارت بر سند راهبردی توسعه گردشگری ابلاغ می شود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین برنامه عملیاتی و اجرایی و ساز و کار همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط در خصوص نشان (برند) ملی گردشگری، توسط وزارت میراث فرهنگی، تهیه و تدوین و پس از بررسی و تأیید در کارگروه‌های تخصصی نشان (برند) ملی گردشگری که ذیل شورای راهبری و نظارت بر سند راهبردی توسعه گردشگری تشکیل می گردد، از سوی این شورا ابلاغ می شود.

علاوه براین، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند، به منظور ترویج و نهادینه سازی نشان (برند) ملی گردشگری، اعتبارات مورد نیاز برای اجرای فعالیت‌ها و اقدامات حمایتی را در چارچوب اعتبارات سالانه خود پیش بینی و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارایه نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x