برندسازی

برندسازی، دغدغه مشاغل خانگی اردبیل

در تلاش هستیم با استفاده از امکانات طرح مشاغل خانگی و همچنین همت پیشران‌های طرح، در حد توان گام‌های مثبتی برای برندسازی محصولات تولیدی استان اربیل برداریم.

پایگاه خبری دنیای برند، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل (میثم ضارب نیا) در حاشیه بازدید از کارگاه تولید پوشاک بچه‌گانه در شهر نمین از توابع استان اردبیل اظهار کرد: علی‌رغم تولید محصولات ارزشمند و در برخی موارد منحصر بفرد توسط پیشران‌های مشاغل خانگی در اردبیل به خصوص در رشته خیاطی، متاسفانه اقدام جدی برای ثبت و ارائه این محصولات با یک برند خاص انجام نشده و اغلب این تولیدات با نام برند دیگری در بازار به فروش می‌رسند که خود از معضلات جدی در بخش تولید استان است.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل افزود: نبود برند ثبت ‌شده برای محصولات تولیدی یکی از چالش‌های جدی پیشران‌های مشاغل خانگی اردبیل است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

در این بازدید، زهرا حاجی زاده، تولیدکننده پوشاک بچه‌گانه در شهرستان نمین و از پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل با استقبال از اجرای این طرح، به چالش‌ها و مشکلات موجود پیرامون تولید لباس اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم برخی از مشکلات پیشران‌های طرح مشاغل خانگی در قالب حمایت‌های طرح مذکور مرتفع گردد.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *