کمپین جدید استخدام نیروهای دفاعی استرالیا با استفاده از فناوری 3D

کمپین جدید استخدام نیروهای دفاعی استرالیا با استفاده از فناوری ۳D

نیروهای دفاعی استرالیا با همکاری آژانس تبلیغاتی VML، از فناوری ۳D برای جذب نیرو استفاده کرده‌اند. این کمپین جدید با هدف نشان دادن فرصت‌های شغلی جذاب در نیروهای دفاعی استرالیا طراحی شده است.

دنیای برند، نیروهای دفاعی استرالیا، با همکاری آژانس تبلیغاتی VML، از فناوری ۳D برای جذب نیرو استفاده کرده‌اند. این کمپین جدید با نام “Unlike Any Other Job” (مثل هیچ شغل دیگری نیست) طراحی شده است و از طریق بیلبوردهای سه بعدی در شهرهای ملبورن و سیدنی اجرا می‌شود.

در این کمپین، نقش یک اپراتور پهپاد ارتش استرالیا به نمایش گذاشته می‌شود تا نشان دهد چگونه می‌توان با یک شغل در نیروهای دفاعی استرالیا، تأثیرگذار بود.

فیونا بوگتون، مدیر کل جذب و جذب نیروی انسانی نیروهای دفاعی استرالیا، گفت: “ما هیجان‌زده هستیم که از آخرین فناوری OOH برای ارتباط با مخاطبان خود به روش جدید و جذاب استفاده کنیم، در حالی که توجه استرالیایی‌هایی را که ممکن است به یک شغل در نیروهای دفاعی استرالیا علاقه‌مند باشند، جلب کنیم.”

پل ناجی، CCO VML APAC، اظهار نظر کرد: “در تبلیغات، جلب توجه افراد از گوشی‌های خود به طور فزاینده‌ای چالش‌برانگیز است، به ویژه با تبلیغات خارج از منزل. تصاویر و حرکتی که در این نصب‌ها استفاده شده است، موفق شده‌اند تا واقعاً افرادی را که در حال عبور هستند متوقف کنند، در حالی که در عین حال تکنولوژی پیشرفته‌ای را که توسط نیروهای ما استفاده می‌شود به نمایش می‌گذارند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *