زیپ کیپ

زیپ کیپ را از کجا بخرم؟

پایگاه خبری دنیای برند، بسیاری از مشاغل مانند فروشگاه ها، تولیدی ها، عطاری ها و … برای بسته بندی محصولات خود نیازمند پک های بسته بندی می باشند.اما برای بسته بندی کردن محصولات و در نظر گرفتن عدم آسیب به محصولات اقدامی پیچیده است.چرا که باید برای محصولات خاص بسته بندی های ویژه ای در نظر گرفت. به عنوان مثال برای بسته بندی کردن ادویه ها، هر پاکتی را نمی توان انتخاب کرد.در این مقاله قصد داریم زیپ کیپ های مناسب بسته بندی همراه با مرکز فروش معتبر زیپ کیپ ها را به شما معرفی کنیم.

بسته بندی زیپ کیپ

قبل از هر چیزی برای شناخت بیشتر پاکت های مناسب بسته بندی محصولات خود، بهتر است به مفهوم بسته بندی زیپ کیپ بپزداریم. بسته بندی زیپ کیپ عبارت است از هنر وعلم آماده سازی مواد برای انبار کردن و در نهایت فروش محصول

  • بسته بندی باید تا حد امکان ساده و ارزان باشد.
  • ضمن اینکه اهداف اولیه بسته بندی یعنی، خاصیت حفاظتی و جذابیت را نیز دارا باشد.

بسته بندی عبارت از محافظی است که سلامت کالای محتوی خود را پس از تولید تا مرحله ی مصرف حفظ می نماید از طرفی بسته بندی علاوه بر این حفاظت، وظیفه ی دیگری نیز بر عهده دارد و آن مانند پل ارتباطی میان خریدار و کالاست که به محصول شخصیت میدهد.

زیپ کیپ در واقع یک نوع بسته بندی همراه با ویژگی نمایش محصول است.بسته بندی های مختلفی نظیر پاکت های بسته بندی دورو شفاف، پاکت متالایز،پاکت گلاسه و … وجود دارد که با نام زیپ کیپ شناخته می شوند. از این رو برای انتخاب بهتر پاکت های بسته بندی باید تفاوت و شباهت های این پاکت ها را بشناسیم تا بهترین پاکت زیپ کیپ خود را انتخاب و در نهایت خریداری کنیم.

فاکتور های مهم در خصوص انتخاب بسته بندی مناسب

کیفیت عالی

سازگاری بسته بندی با محصول

محافظت ونگهداری در برابر آسیب های مکانیکی در طول توزیع و در طول انبارش

آسیب های شیمیایی ، اکسیداسیون ،فراریت فاسد شدن

اثر متقابل بسته بندی و محصول از آسیب های محیطی میکروبی حشرات وحیوانات الوده

مشخصات و اطلاعات

جاذبه های بازار

راحتی مصرف کننده

از جمله عوامل موثر بسته بندی میباشد

وظایف اصلی بسته بندی

یکی از وظایف اصلی بسته بندی اماده سازی جهت حمل و نقل،توزیع،انبارش فروش و مصرف می باشد.

بسته بندی یک عملیات تجاری پیچیده، پویا، علمی، هنری است که در بنیادی ترین شکل خود ،کارکرد های محافظت، نگهداری، حمل و نقل، اطلاع رسانی و فروش را شامل می شود.

هچنین بسته بندی نوعی عملکرد خدماتی است و به خودی خود نمی تواند وجود داشته باشد زیرا به یک کالا نیازمند است. اگر کالایی وجود نداشته باشد بسته بندی نیز وجود نخواهد داشت.

از دیگر وظایف مهم بسته بندی می توانیم به حفظ ایمنی محصولات اشاره کنیم.بسته بندی نقشی مهم و اساسی در کاهش ریسک امنیتی برای سلامت محموله دارد که با پوشش مقاومتی مناسب بهتر می‌توانند در کاهش آسیب و همچنین جلوگیری از دستبرد به محصول مطلوب واقع شوند. بسته‌ بندی می‌توانند برای کاهش خطر دستبرد و دسترسی غیر مجاز به کالا ، سازماندهی و مهندسی شوند. ساختمان بعضی از بسته‌ بندی ها برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز عایق مقاومتی شکل گرفته است و بعضی نیز دارای مهر و لاک برای جلوگیری از باز شدن و دستبرد می باشند.

اهداف بسته بندی با زیپ کیپ

محافظت فیزیکی

محصول داخل بسته بندی نیاز به در امان بودن در مقابل:

ضربه،لرزش،فشار،حرارت

عدم نفوذپذیری از فاکتور های اساسی و مهم در طراحی بسته بندی است

در بعضی موارد از طرریق اکسیژن به داخل بسته بندی برای افزایش طول عمر محصول استفاده میکنند،مانند:

مواد پروتئینی ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، میگو

حفظ کیفیت محتویات و طولانی کردن عمر آن یکی از مهمترین وظایف بسته بندی است.

لایه محافظتی

محافظت در برابر عدم ورود اکسیژن،بخار آب، گرد و خاک، اشعه ماورابنفش و… در بسته بندی مدنظر قرار می گیرد.

اطلاع رسانی

پاکت بسته بندی باید اطلاعاتی مانند:

نحوه انبارش ، استفاده از محصول ، ترابری تمامی محصولات ،غذایی ، دارویی ، پزشکی ، شیمیایی

بسته بندی باید با استانداردهای معتبر بین المللی مطابقت داشته باشد.در برخی موارد باید با قوانین بین المللی یا منطقه ای نیز مطابقت داشته باشند.

بازاریابی

بسته بندی‌ها و برچسب‌ها می‌توانند توسط بازاریابان برای ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصول استفاده شوند

سهولت

بسته‌ها باید ویژگی‌هایی را به همراه داشته باشند که شامل موارد زیر می باشند:

  • راحتی در توزیع جابه جایی
  • نمایش باز و بست نمودن دوباره
  • استفاده مجدد از آن
  • احساس رضایت از یک بسته بندی ایده آل

معرفی انواع زیپ کیپ های مناسب بسته بندی

در این قسمت از مقاله به پاکت های معروف به زیپ کیپ می پردازیم که مناسب ترین ویژگی ها را برای بسته بندی انواع محصولات فروشگاهی و … را دارد.

Where can I buy a zip cap 0 - زیپ کیپ را از کجا بخرم؟پاکت شفاف متالایز داخل طلایی

پاکت شفاف متالایز داخل طلایی یه نوع پاکت زیپ کیپ بسیار مقرون به صرفه می باشد که با استفاده از آن می توانید به مزایای زیر دست یابی داشته باشید.

_قابلیت ایستایی بالا

_نمای خوبی را در قفسه میدهد.

_مقاوم بودن در مقابل فشار

_ پنجره داربودن

_جنس مناسب

_زیپ با کیفیت

_به دلیل زیپ با کیفیت قابلیت چندین بار مصرف بودن را دارد.

_این پاکت دارای زیپ بسیار محکمی است و به دلیل پرس خوب کناره ها و گاست از محصول شما به خوبی در مقابل هوا و رطوبت محافظت میکند

_به دلیل شفاف بودن کامل  قسمت جلویی  پاکت باعث میشود مصرف کننده با خیال راحت تری خریداری کند و این یعنی تضمین کیفیت محصول شما از دید مصرف کننده است

پاکت شفاف متالایز رنگی زیپدار

پاکت شفاف متالایز رنگی زیپدار ( پاکت زیپ دار رنگی) دارای کیفیت فوق العاده ای است که باعث ایمن نگه داشتن محصول شما میشود.

این پاکت به محصول هایی با حجم کم نمای بسایر  زیبایی میدهد،و همه این موارد باعث میشود که محصول شما به بهترین نحو به بازار ارائه شود.از مزایای بارز این پاکت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

_کیفیت زیپ (باعث چندین بار مصرف بودن پاکت میشود)

_جنس عالی

_داشتن بک گراند،به محصول نما میدهد

_تعداد در کیلویی مناسب

_فضای مناسب برای محصولاتی که حجم کمی دارند.

_غیر قابل نفوض بودن رطوبت

پاکت کرافت یک رو شفاف

خرید پاکت کرافت یکی از رایج ترین خرید های لازم برای بسته بندی کردن کالاهایی است که قصد دارید به فروش برسانید و بسیار مناسب آنلاین شاپ ها و فروشگاه های آنلاین است که تمایل دارند از پاکت کرافت استفاده کنند.قیمت پاکت کرافت بسیار مناسب تر از دیگر پاکت هاست و همین امر باعث محبوب شدن این پاکت شده است.

پاکت کرافت یک رو شفاف زیپ گاست از جمله پاکت های پر کاربرد در صنعت بسته بندی به شمار می آید. و پاکت کرافت یک رو شفاف مناسب محصولات سبک می باشد.

پاکت شفاف متالایز زیپ گاست

پاکت شفاف متالایز زیپ گاست از جمله پاکت های زیپ دار شفاف پرکاربرد است در صنعت بسته بندی به شمار می آید.گاست باعث میشود بعد از پر کردن محصول پاکت به صورت ایستاده قرار میگیرد.

پاکت شفاف متالایز ،پاکت ته گاست(پاکت ایستاده زیپدار) که با اسامی پاکت ایستاده و پاکت ساندیسی نیز شناخته می شود.

در اصل یک کیسه پلاستیکی بسته شده با یک ته گرد است.

پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) به گونه ای طراحی شده است که برای مقاومت بیشتر آن، لبه گاست به دو طرف دیواره ها جوش داده شده است.برخلاف فرم های دیگر بسته بندی انعطاف پذیرپاکت زیپ دار گاست دار یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار)می تواند بدون نیاز به هیچگونه پشتیبان، عمودی بایستد.سبب این امر گاست پایین پاکت می باشد.

Where can I buy a zip cap 1 - زیپ کیپ را از کجا بخرم؟زیپ پک، معتبر ترین مرکز فروش زیپ کیپ

طبق سال ها کار کردن در حوزه بسته بندی و اطلاعات گیری جامعه از مشتریان هدف هر حوزه توانستیم تجربه خوبی از مشورت با مشتریان با ارزش و محترم زیپ پک بدست بیاوریم.

حاصل این تلاش های ارزنده سایت زیپ پک میباشد.

ما در سایت زیپ پک همه نوع تنوع بسته بندی به همراه بهترین کیفیت حال حاضر ایران را گرد آوری کرده ایم که حاصل این تنوع همه نوع بسته بندی تخصصی میباشد .چه پاکت های زیپ کیپ که نور عبور میکنند به اصطلاح یک رو شفاف یا پنجره ای چه پاکت هایی که ۱۰۰ درصد از نفوذ نور به داخل پاکت جلوگیری میکنند.

در سایت زیپ پک قیمت ها، تعداد در کیلو، مدل ها و سایز های مختلف درج شده اند که به راحتی میتوانید برای هر پاکت اعمم از زیپ کیپ ها، قیمت را مقایسه کنید و بهترین و منطقی ترین خرید را بر اساس ذهنیت و احتیاج های خودتان انجام دهید.

تلفن : ۳۳۵۸۰۳۷۵-۰۲۸

رحیمی : ۰۹۱۲۰۳۷۹۹۰۳

وب سایت : zippack.ir 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *