قالیشویی

بهترین قالیشویی ها چه ویژگی هایی دارند؟

پایگاه خبری دنیای برند، تمیز کردن فرش یکی از مهم ترین دغدغه های هر فرد خانه دار محسوب می شود. در اکثر مواقع شستن فرش در خانه نیاز به مهارت، دقت و زمان زیاد دارد. از همین رو پیدا کردن بهترین قالیشویی می تواند به شما کمک کند تا راحت تر و با خیالی آسوده تر فرش ها و قالی های خود را تمیز کنید.

اما با پیدا شدن شمار زیادی قالیشویی، همیشه یافتن بهترین قالیشویی تهران کار ساده ای نیست. آشنایی با ویژگی های یک قالیشویی ایده آل می تواند به شما کمک کند تا راحت تر یک قالیشویی مطمئن را شناسایی کنید.

با ویژگی های بهترین قالیشوی تهران آشنا شوید

 

این روزها اگر نگاهی به خیابان های شهر بیندازید، متوجه می شوید که قالیشویی های زیادی در سطح شهر وجود دارند که هر کدام مدعی هستند خدمات مناسبی ارائه می دهند. از همین رو برای پیدا کردن بهترین قالیشویی، شناخت ویژگی های یک قالیشویی ایده آل اهمیت زیادی دارد. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره شده است.

استفاده از تجهیزات مناسب

اولین و مهم ترین موضوعی که باید برای پیدا کردن بهترین قالیشوی تهران به آن توجه کنید، تجهیزات یک قالیشویی است. شستن فرش و قالی نیاز به دستگاه های خاصی دارد. عدم وجود این دستگاه ها می تواند روند شستشوی فرش را تحت تأثیر قرار دهد. مسلماً هر چقدر یک قالیشویی تجهیزات پیشرفته تری داشته باشد، عملیات شستشو نیز با دقت و توجه بیشتری انجام می شود.

کمک گرفتن از کارشناسان در قالیشویی

حتی اگر یک قالیشویی به پیشرفته ترین تجهیزات هم مجهز باشد، باز هم باید زیر نظر کارشناس استفاده شود. معمولاً قالیشویی های معتبر قبل از شروع شستشوی فرش یک کارشناس را به محل اعزام می کنند تا بافت، رنگ و جنس فرش را بررسی کند. سپس کارشناس با در نظر گرفتن این ویژگی ها مشخص می کند که کدام روش شستشو و کدام شوینده برای تمیز کردن فرش مناسب است. از طرف دیگر در صورتی که فرش آسیب دیگی داشته باشد و یا پوسیده باشد، نیاز به تعمیر دارد. کارشناس با بررسی فرش در صورت نیاز فرش های تعمیری را مشخص می کند و برای تعمیرات مشخص می کند.

استفاده از شوینده مناسب برای شستن فرش

شاید استفاده از شوینده های ارزان موجب شود که هزینه شستشوی فرش کاهش پیدا کند، اما این کار می تواند موجب آسیب دیدن به بافت و رنگ فرش شود و آسیب هار جبران ناپذیری ایجاد کند. یک قالیشویی خوب بدون در نظر گرفتن هزینه شوینده، برای هر نوع فرش و قالی، یک شوینده مناسب و مطمئن استفاده می کند و بیشتر از اینکه به فکر هزینه شستشو باشد، نسبت به کیفیت شستشو حساسیت نشان می دهد. معمولاً استفاده از شوینده های گیاهی و ارگانیک بهترین گزینه برای شستشوی انواع فرش ها هستند.

دریافت هزینه مناسب در قالیشویی

قبل از هر چیزی باید بدانید که کلیه هزینه های یک قالیشویی در ابتدای هر سال توسط اتحادیه قالیشویان مشخص می شود. همه قالیشویی های تحت نظر صنف باید طبق مقررات و قوانین همین هزینه های اعلام شده را از مشتری ها دریافت کنند. در صورت عدم رعایت این قوانین آن قالیشویی مرتکب خطا می شود و حتی امکان شکایت و پیگیری موضوع نیز وجود دارد. اما به یاد داشته باشید که هزینه شستشوی هر نوع فرش، ترمیم، رفو در اتحادیه مشخص می شود و در انتها ممکن است هزینه ایاب ذهاب نیز به هزینه کلی اضافه شود. قیمت قالیشویی در تهران به خاطر نوع خدمات و دستگاه های پیشرفته تر گرانتر هستند.

ارائه پشتیبانی مناسب در قالیشویی

What are the features of the best carpet washing brandworld.news - بهترین قالیشویی ها چه ویژگی هایی دارند؟ارائه یک پشتیبانی مناسب در قالیشویی اهمیت زیادی دارد. زمانی که قالیشویی بعد از دریافت فرش و قالی شما پاسخگویی مناسبی داشته باشد و به شما به درستی در مورد وضعیت فرش هایتان اطلاع رسانی کند، مسلماً شما نیز دچار دلهره و نگرانی نخواهید شد و در صورتی که با مشکل مواجه شدید، می توانید از طریق تیم پشتیبانی اقدام کنید.

تحویل به موقع فرش در قالیشویی

مسلماً هیچ فردی دوست ندارد که بعد از سپردن فرش به قالیشویی فرش هایش را چند ماه دیگر تحویل بگیرد. تحویل به موقع فرش ها و ارائه خدمات در مدت زمان مناسب، یکی دیگر از ویژگی های بهترین قالیشوی تهران است که باید قبل از دریافت خدمات به آن توجه کنید. معمولاً قالیشویی های بدقول خیلی زود شناخته می شوند و مشتریان از این بدقولی ابراز ناراحتی می کنند. بهتر است قبل از اینکه فرش هایتان را به یک قالیشویی واگذار کنید، ابتدا در مورد خوش قول بودن و منظم بودن قالیشویی کمی تحقیق کنید و بعد آن قالیشویی را در لیست بهترین قالیشویی های مد نظرتان قرار دهید.

ارائه فاکتور رسمی در قالیشویی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های بهترین قالیشوی تهران ارائه فاکتور است. در فاکتور ارائه شده در قالیشویی معمولاً کلیه اطلاعات فرش، هزینه کلی و هزینه حمل و نقل قید می شود. این موضوع موجب می شود تا قالیشویی در زمان تحویل قالی و فرش شما هزینه بیشتری دریافت نکند و در همان ابتدا کلیه هزینه را مشخص کند. بسیاری از قالیشویی ها در زمان تحویل فرش به شما فاکتور نمی دهند و از همین رو ممکن است در انتهای کار هزینه بیشتری از مشتری دریافت می کنند.

قالیشویی نوین یکی از بهترین و شناخته شده ترین قالیشویی های تهران است که با کمک گرفتن از افراد متخصص و ارائه خدماتی مطمئن توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. این قالیشویی برای شستشوی فرش و قالی از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات استفاده می کند و با به کار گرفتن کارشناسانی خبره سعی دارد تا خدماتی رضایت بخش به مشتریان ارائه دهد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *