برندسازی دوچرخه‌سواری
branding of cycling

به دنبال برندسازی دوچرخه‌سواری در ایران هستیم

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در دهه دوم اردیبهشت میزبان سه رویداد بین‌المللی در جزیره کیش هستیم که این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی هم ثبت شده است.

رسول اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که سال ۱۴۰۱ چگونه گذشت، تصریح کرد: در سال گذشته به دلیل شرایط خاص فدراسیون روزهای سختی را سپری کردیم چراکه دوره سرپرستی از یک سو و بلاتکلیفی جامعه دوچرخه‌سواری از سویی دیگر مشکلاتی را ایجاد کرده بود که عرصه را سخت می‌کرد اما در نهایت با برگزاری مجمع، این مساله ختم به خیر شد و فدراسیون دوچرخه‌سواری سال ۱۴۰۱ را با خوشی به پایان رساند.

وی در خصوص برگزاری آخرین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری در روزهای پایانی سال شمسی و ابتدای سال میلادی ادامه داد: آخرین مرحله لیگ در سال ۱۴۰۱ را در جزیره کیش برگزار کردیم که در دو بخش استقامت و تایم‌تریل بود، از نظر تقویم شمسی این آخرین برنامه و رویداد ما در سال ۱۴۰۱ بود اما در تقویم میلادی نخستین رویداد دارای رنکینگ فدراسیون در سال جدید به شمار می‌آمد و طبیعی بود که ورزشکاران برای کسب امتیازهای لازم در آن حضوری پررنگ داشته باشند. طبق روال قبلی در پایان هر سال میلادی رنکینگ را صفر می‌کنیم تا بر اساس مسابقات جدید رنکینگ ورزشکاران محاسبه شود و در این رویدادهم طبق روال معمول عمل کردیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص اینکه چرا کیش را برای این رویداد انتخاب کرده،‌تاکید کرد: در دهه دوم اردیبهشت ماه فدراسیون دوچرخه‌سواری میزبان سه رویداد بین‌المللی خواهد بود که این رقابت‌ها در جزیره کیش برگزار می‌شود. این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی هم ثبت شده و به همین دلیل سعی کردیم با برگزاری آخرین مرحله لیگ در این جزیره به نوعی هماهنگی بین بخشی را ایجاد کنیم تا در صورت لزوم اقدامات لازم بعدی صورت گیرد. این میزبانی‌ها قطعی شده و در روزهای دوازده، چهاردهم و شانزدهم اردیبهشت ماه مسابقات یکروزه را در بخش استقامت خواهیم داشت.

او در واکنش به اینکه شرایط لیگ در سالی که گذشت چگونه بود، گفت: لیگ خوب و پویایی را شاهد بودیم، تیم‌ها برای کسب عناوین قهرمانی رقابت‌های سخت و نفس‌گیری با هم داشتند، در همین مسابقات محمد گنج‌خانلو با کسب بیشترین امتیاز رنکینگ در سال ۲۰۲۲ عنوان بهترین دوچرخه‌سوار ایران را از آن خود کرد و در سال جاری قصد داریم در رشته‌های دیگر نیز نفرات برتر رنکینگ را مشخص و معرفی کنیم.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی به برند سازی و برگزاری مسابقات استاندارد اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌های فدراسیون برخورد قاطع با پدیده دوپینگ است و در این راه با هیچ ورزشکار یا فرد خاطی شوخی نداریم،‌ از سویی دیگر در صدد هستیم تا مسابقات استاندارد را تعریف و اجرا کنیم که در این شرایط انجام‌ تست‌های دوپینگ را هم شاهد خواهیم بود و ورزشکاران به این باور می‌رسند که برای کسب جایگاه و رنکینگ باید تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دهند. تمام امتیازهای ورزشکاران محاسبه می‌شود و هر انتخاب و شرایطی که باشد بر اساس همین امتیازها و رتبه‌بندی است. بهره مندی از ظرفیت رسانه‌ها و پخش‌های زنده تلویزیونی نیز از دیگر اقدامات ما در سال جاری خواهد بود و به دنبال آن هستیم با بسترسازی مناسب راه را برای حضور یک حامی مالی خوب مهیا کنیم.

همچنین ببینید

بانک رفاه کارگران

افزایش سقف تراکنش های بانکی بانک رفاه کارگران

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *