حمید صفت

آیا حمید صفت از زندان تبرئه و آزاد شد؟ + بیوگرافی حمید صفت

پایگاه خبری دنیای برند، حمید رضا امیری صفت خواننده و ترانه سرا ایرانی در ژانر رپ و هیپ هاپ است که با نام هنری حمید صفت فعالیت می کند. این خواننده در ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ متولد شده است.

پدر و مادر حمید صفت در کودکی او متارکه کرده اند و بعد از آن مادر ایشان با فردی به نام هوشنگ ازدواج کردند و در آلمان زندگی می کرد.

آغاز فعالیت موسیقی

به نقل از سایت دانلود آهنگ جدید موزیک ویدئو حمید صفت از دوران راهنمایی شروع به فعالیت در حیطه موسیقی کرد که علی رهرو نیز او را همراهی می کرد. فعالیت ایشان به صورت زیر زمینی و غیر مجاز است. امینم و ۵۰ سنت الگوهای وی در این عرصه هستند.
اولین آهنگ منتشر شده از حمید صفت “خیابانی ها” بود و با انتشار آهنگ های دیگر خیلی زود معروف شد.

لقب ایشان در ابتدا حمید ابتکار بود و بعد از مدتی نام اصلی خود را به این لقب ترجیح داد. گروه زد و بند را  صفت بنا نموده و به صورت گروهی آهنگ منتشر می کند.

الگو تاثیر گذار

دکتر چمران الگو صفت است و چریکی بودن ایشان را دوست دارد. این خواننده موزیک ویدئویی را منتشر کرده است که استایل چریکی دارد.

علایق خواننده

علاقه مند به بازیگری و کارگردانی می باشد و دوست دارد فیلم کوتاه بسازد. همچنین در طراحی لباس نیز دستی دارد.

ازدواج حمید صفت

صفت در حال حاضر مجرد است ولی دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

مجوز گرفتن

مجوز گرفتن را دوست ندارد چون نمی خواهد حرف هایش را تغییر دهد. او می گوید اگر رپ خوان ها مجوز کنسرت بگیرند ، جایی دیگر برای خواننده های پاپ در ایران نیست.

همراهی با دیگر خواننده ها

این خواننده با خوانندگان دیگری چون امیر عباس گلاب، شایان اشراقی، علی لهراسبی، محسن بازرگان و مجید اصلاحی همکاری داشته است.

دستگیری صفت

در ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ خبری مبنی بر قاتل بودن حمید صفت منتشر شد که واقعیت داشت. این خواننده ناپدری خود را به قتل رسانده بود و دستگیر شد. در حال حاضر حمید صفت با گذاشتن وثیقه آزاد شده است.

Was Hamid Sefat released from prison and Biography of Hamid Sefat 01 - آیا حمید صفت از زندان تبرئه و آزاد شد؟ + بیوگرافی حمید صفتآهنگ های منتشر شده

از آهنگ های این خواننده نسل جوان و رپ کشور می توان به الو خدا، تو دلی، عجایب شهر، سندروم دیو، شاه کش، مشکل دار، قفس، هیهات، ققنوس و … اشاره نمود.شما می توانید با دانلود آهنگ های جدید حمید صفت در سایت موزیک ویدئو از این هنرمند حمایت کنید.

حکم برائت حمید صفت صادر شد

کی از وکلای حمید صفت در گفت و گو با جام جم آنلاین با اعلام این خبر گفت: حکم تبرئه موکلم از سوی قضات شعبه ۵۰ دیوان عالی کشور تائید شد . قضات این شعبه با رد فرجام خواهی معترضین به حکم تبرئه  موکلم، حکم دادگاه کیفری یک استان تهران را تائید کرد.
این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *