این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: تقاضای کلی برای خودروهای این شرکت همچنان قوی باقی می‌ماند و این رشد به‌ویژه در خودروهای الکتریکی و هیبریدی پلاگین است. رشد فروش در مقایسه با اکتبر که ۷درصد بود شتاب گرفت.
بر اساس گزارش رویترز، ولوو کارز که متعلق به شرکت خودروسازی چینی جیلی هولدینگ است، اعلام کرد خودروهای تمام‌برقی ۲۰درصد از فروش را به خود اختصاص داده‌اند که نسبت به ماه قبل ۱۵درصد افزایش داشته است و آن‌هایی که کاملا برقی نیستند، ۴۲درصد افزایش داشته است.
پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 ولوو پیش‌تر اعلام کرده تمام خطوط تولید خود را در ایالات متحده آمریکا به مدل‌های ۲۰۲۳ الکتریکی اختصاص خواهد داد. هنوز همه مدل‌های این خودروساز کاملا الکتریکی نیستند. البته هر مدل ولوو دارای نوعی الکتریکی‌سازی است؛ از خودروهای هیبریدی گرفته تا پلاگین‌‌‌‌ها و تمام برقی‌ها. ولوو همچنین در حال ایجاد طیف وسیعی از به‌روزرسانی‌ها برای کراس‌اوور ایکس سی ۴۰ خود است. این گامی به سوی آینده این شرکت برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده خودروهای کاملا الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ است. مجموعه محصولات به‌روزشده طیف وسیعی از گزینه‌های الکتریکی را به مشتریان ارائه می‌دهد که متناسب با سبک زندگی آنها خواهد بود.