مبلمان

مبلمان ویلایی و مبلمان باغی

پایگاه خبری دنیای برند، مبلمان ویلایی شامل مدل های مختلفی است که امکان استفاده از آن ها در فضای باز بلامانع می باشد. افرادی که در منازل خود به حیاط یا تراس دسترسی دارند، کسانی که دارای ویلا یا باغ شخصی می باشند، با استفاده از مبلمان ویلایی می توانند فضایی دلنشین را ایجاد نموده و از مناظر اطراف و هوای تازه لذت ببریند. مبلمان ویلایی با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شود. طرح های لوکس و زیبای این مبلمان جلوه چشمگیری در دکوراسیون فضای باز مورد نظر ایجاد می‌کند. مبلمان ویلایی رنگ‌بندی های متنوعی داشته و در ابعاد مختلف به صورت ست، نیم‌ ست یا تک‌نفره تولید می‌گردد. یکی از ویژگی های مهم این نوع مبلمان دوام و ماندگاری مبل ویلایی است. این نوع مبل نباید در برابر شرایط دمایی مختلف تغییر شکل دهد. در واقع مبل ویلایی باید در برابر رطوبت مقاوم بوده و اشعه آفتاب موجب تغییر رنگ یا پوسیدگی مبلمان ویلایی نشود.

Villa furniture and garden furniture 01 - مبلمان ویلایی و مبلمان باغیانواع مبلمان ویلایی

مبلمان ویلایی را از نظر نوع متریال بکار رفته در تهیه آن می توان به چند دسته تقسیم کرد

مبلمان فلزی

این نوع مبلمان یکی از پرکاربردترین و پر فروش ترین مبل های ویلایی است. استفاده از فلز در چارچوب و اسکلت این مبلمان موجب استحکام آن شده است. معمولا از تشک های پارچه ای برای پشتی و محل نشیمن این مبل استفاده می شود. از رنگ کوره ای یا استاتیک برای پوشش اسکلت آهنی استفاده شده تا در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نشود. از این نوع مبلمان ویلایی می توان در کنار استخر ویلا نیز استفاده کرد.

مبلمان ویلایی چوبی

مبلمان چوبی همان نیمکت های تاشو چوبی هستند که از آن ها می توان در فضای باز و داخل آلاچیق ویلا و باغ نیز استفاده نمود. همانطور که می دانید وسایل چوبی حس خوبی را به انسان منتقل می کنند. چیدمان مبلمان ویلایی چوبی در زیر آلاچیق هایی که با چوب طراحی شده‌اند، می تواند فضایی دوستانه و خاطره انگیز را برای ما تداعی کند. این نوع مبلمان نیز دوام و ماندگاری بالایی دارد. مبلمان چوبی ویلایی را باید هر چند وقت یکبار رنگ کرده تا مقاومت آن در مقابل رطوبت بالا رود.

مبلمان پلیمری یا پلاستیکی

تنوع طرح و مدل همچنین رنگ‌بندی های مبلمان ویلایی پلیمری آن را به محصولی خاص و منحصر به فرد تبدیل نموده است. مبلمان پلاستیکی در مقابل برف و باران کیفیت خود را از دست نداده و ماندگاری بالایی دارند. به سبب وزن سبک این مبلمان، جابجایی آن راحت بوده و می توان از آن در فضاهای مختلف استفاده نمود.

Villa furniture and garden furniture 02 - مبلمان ویلایی و مبلمان باغیمبلمان ویلایی حصیری

مبلمان حصیری با زیبایی خاص خود توانسته است بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص دهد. این مبلمان در ویلا، باغ، حیاط و تراس کاربرد دارد. دوام و ماندگاری مبلمان حصیری نسبت به سایر نمونه ها‌کمتر می باشد. طرح های متنوع این مبل را سلیقه های مختلف می‌پسندند.

راهنمای خرید مبلمان ویلایی

اگر چه در نگاه اول طرح و مدل مبلمان ویلایی، نظر بیننده را جلب می‌نماید، اما باید مهمترین اولویت شما در خرید مبلمان ویلایی، جنس و کیفیت این محصول باشد.‌ اگر می خواهید از کیفیت مبلمان ویلایی اطمینان پیدا کنید، بهتر است به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده این محصول بروید. مبلمانی را برای فضای باز انتخاب نمایید که در برابر رطوبت و نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد.‌ ابعاد مبلمان ویلایی را بر اساس متراژ فضای مورد نظر انتخاب نمایید. چیدمان مبل باید به گونه ای باشد که فضای خالی بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. مبل هایی که به صورت تاشو بوده و قابل جمع شدن باشند، گزینه مناسبی برای چیدن در فضای باز می باشند. این نوع مبلمان را به راحتی می توان در فصل سرد سال جمع کرده و در محلی مناسب قرار داد.  مبلمان فضای باز باید قابل شستشو باشند. این نوع مبلمان همواره در معرض گرد و خاک هستند، شستشوی آسان آن ها موجب می شود همیشه مبلمانی تمیز و زیبا داشته باشید.

منبع:ویلاسازه

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *