مدل وست و شومیز

مدل وست و شومیز

پایگاه خبری دنیای برند، حتماً شما هم‌نام وست را شنیده‌اید. وست در سال‌های اخیر در دنیای مد و فشن به‌عنوان یک لباس ترند محبوب محسوب می‌شود. وست به‌نوعی لباس بدون آستین و جلوباز گفته می‌شود که باتوجه‌به فصل گرم و یا فصل سرد جنس‌های مختلفی دارد. به‌طورکلی وست (vest) واژه انگلیسی معادل با همان جلیقه است. در واقع وست نوعی لباس است که آستین ندارد؛ اما بالاتنه شما را می‌پوشاند. همچنین قسمت جلوی وست معمولاً باز است و زیپ یا دکمه ممکن است داشته باشد. همان‌طور که اشاره کردیم وست‌ها می‌توانند با پارچه‌های مختلف تهیه و تولید شوند تا برای هر فصلی کاربردی باشند. برای مثال برای فصل‌های گرم وست‌هایی با پارچه‌های سبک مثل حریر و نخی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از پرطرف‌دارترین استایل‌های امسال مدل وست و شومیز بوده است. به همین دلیل وست را به‌عنوان یکی از ترندهای محبوب این روزها می‌توان دانست.

مدل وست کوتاه

لباس وست به‌عنوان یک لباس پرطرف‌دار انواع متفاوتی دارد، هر نوع وست را می‌توان مناسب با یک موقعیت خاص استفاده کرد. تنوع وست به نحوی است که شما به‌راحتی می‌توانید باتوجه‌به موقعیت یک وست رسمی و یا غیررسمی متناسب با آن موقعیت را انتخاب کنید. یکی از محبوب‌ترین مدل وست و شومیز، ‌ وست‌های کوتاه زنانه هستند که مناسب‌ترین گزینه برای دورهمی‌ها و انواع مهمانی‌ها هستند. وست‌های کوتاه را با انواع پارچه‌های مختلف در مدل‌های آزاد و کمردار تولید می‌کنند. مانتوهای وست کوتاه بهترین انتخاب برای ترکیب با شلوار‌های دمپا و بگ هستند.

مدل وست و شومیز ۱۴۰۲

در فصل‌های مختلف طراحان مد و لباس با الهام‌گرفتن از موقعیت‌های مختلف و شرایط اجتماعی طراحی‌هایی به‌روز و خاص را ارائه می‌کنند. مدل وست و شومیز یکی از ترندهای سال ۱۴۰۲ بود که با استقبال و محبوبیت بسیاری مواجه شد. ترکیب وست‌های بلند و با برش‌های خاص و یک شومیز سفید به‌عنوان یک لباس زیبا و استایل شیک با استقبال بسیار زیادی در سال ۱۴۰۲ مواجه شد. ترکیب وست و شومیز با دامن و یا یک شلوار بگ می‌تواند یک استایل زیبا و کاربردی برای موقعیت‌های مختلف برای شما باشد.

مدل وست و دامن

Vest and paper model 01 - مدل وست و شومیزبه‌طورکلی می‌توان وست‌ها را از آن آیتم‌هایی دانست که برای داشتن یک استایل شیک و زیبا در اولویت قرار دارد. وست به‌نوعی طراحی شده است که به‌راحتی برای هر فرم اندام و سایزی مناسب است و اصطلاحاً فری سایز است. یکی از محبوب‌ترین‌ها در ترکیب مدل وست و شومیز پوشیدن آن با دامن است. ست وست و دامن یکی از ترکیب‌های شیک و جذابی است که شما می‌توانید برای مهمانی‌ها و دورهمی و یا استفاده روزمره آن را انتخاب کنید. این ترکیب مدل وست و شومیز با دامن به دلیل راحتی و زیبایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این ترکیب برای فصل گرم تابستان یک ترکیب طلایی محسوب می‌شود که علاوه بر زیبایی پوشیدگی خاصی دارد و به همین دلیل برای مهمانی‌ها می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

به‌عنوان نمونه شما می‌توانید برای ترکیب با وست و شومیز از یک دامن سندبادی خاص استفاده کنید. این مدل دامن در کنار شومیزی که انتخاب می‌کنید و ترکیب آن با وست طرحی خاص و ترکیبی از سنتی و مدرنیته را به استایل شما می‌دهد.

انواع وست

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم وست مدل‌های متنوع و انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید متناسب با هر موقعیت یکی از انواع وست را انتخاب کنید. از کاربردی‌ترین و پرطرف‌دارترین مدل‌های وست در ایران، مانتوهای وست هستند. این مانتوها معمولاً آزاد و بلند هستند و با پارچه‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شوند تا برای فصل‌های مختلف مناسب باشند. مانتوهای بلند وست به دلیل آزاد بودن و راحتی برای همه افراد با هر سن و فرم اندامی مناسب و کاربردی هستند. مدل‌هایی که تنگ و کمردار هستند برای افراد لاغر انتخاب مناسب‌تری می‌توانند باشند.

Vest and paper model 02 - مدل وست و شومیزترکیب مدل وست و شومیز می‌تواند یک ترکیب زیبا و جذاب برای موقعیت‌های خاص باشد. یکی دیگر از مدل‌های وست، وست کوتاه است که بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها و مجالس است. وست‌های کوتاه را به‌راحتی می‌توانید با انواع دامن‌ و شلوار‌های بگ و نیم‌بگ ست کنید و یک استایل خاص برای خودتان بسازید.

وست‌های بلند و کوتاه را می‌توانید با انواع پارچه‌های مختلف تهیه کنید از جمله: ورزشی، خز، پشمی، ‌ پفکی، جین و… معمولاً وست‌هایی که از جنس پافر و جین هستند را بیشتر برای موقعیت‌ها و شرایط خودمانی و غیررسمی می‌توانید استفاده کنید.

مدل وست و شومیز پاییزه

مانتو وست را می‌توان به‌عنوان یک مانتو کاربردی برای چهارفصل استفاده کرد. برای فصل‌های سرد پاییز و زمستان می‌توانید مدل وست و شومیز را با پارچه‌های گرم و مناسب مانند کشمیر و پشمی انتخاب کنید. ترکیب وست و یک بافت خاص و زیبا می‌تواند یک استایل شیک پاییزه به شما بدهد. وست‌هایی که با پارچه‌هایی مانند کشمیر و بافت طراحی شده‌اند با ترکیب یک شومیز می‌توانند استایلی جذاب برای شما بسازند. یکی دیگر از عوامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب یک استایل پاییزه با وست می‌تواند انتخاب یک وست کمردار کشمیر با رنگ‌های کرم و نود است.

مدل وست زنانه

وست‌های زنانه مدل‌های متنوعی دارند، شما می‌توانید برای ست‌کردن وست از آیتم‌هایی مانند شومیز، شلوار یا دامن استفاده کنید. مدل وست و شومیز می‌تواند یک استایل و تیپ جذاب برای شما در موقعیت‌های خاص باشد. ترکیب وست و دامن به همراه یک شومیز سفید مجلسی با آستین‌های خاص می‌تواند یک ترکیب فوق‌العاده برای شما بسازد. همچنین می‌توانید یک مدل وست زنانه خاص با یقه و جنس کرپ را با شومیز‌های هم‌رنگ با وست و یک شلوار جین ست کنید.

مدل وست کتی

یکی‌ دیگر از مدل‌های زیبای وست، وست کتی است. مدل وست کتی یکی از آیتم‌های ترند امروزی در دنیای مد و لباس است. مدل وست و شومیز با ترکیب‌شدن با شلوار‌های پارچه‌ای یک استایل فوق‌العاده برای شما خواهد ساخت. شما می‌توانید وست کتی را با انواع شومیز و شلوار‌های سفید به‌راحتی ست کنید. شومیز‌های سفید از جمله لباس‌های کاربردی هستند که به‌راحتی با هر مدل لباس و هر رنگی ست می‌شوند. به همین دلیل بهترین انتخاب برای ست‌کردن با انواع وست‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف هستند.

جمع‌بندی

وست‌ها به‌عنوان لباس‌های همیشه ترند و محبوب شناخته می‌شوند. وست‌ها در انواع مدل‌های متنوع و با پارچه‌های مختلف برای استفاده در چهارفصل طراحی و تولید شده‌اند. باتوجه‌به فصل سرد و یا گرم به‌راحتی می‌توانید یک مدل وست و شومیز متناسب با آن فصل تهیه کنید. همان‌طور که اشاره کردیم وست‌ها معمولاً بدون آستین طراحی می‌شوند. به همین دلیل لباس و شومیزی که برای ترکیب با آن انتخاب می‌کنید می‌تواند بسیار مهم باشد. شما می‌توانید باتوجه‌به قوانین ست‌کردن و ترکیب رنگ‌ها، شومیز و وست را به‌راحتی ست کنید و یک استایل شیک و خوش‌رنگ بسازید. زینا استایلیش به‌عنوان یک فروشگاه معتبر لباس‌های برند، انواع شومیز، مانتو و… را در مدل‌هایی شیک برای شما فراهم کرده است. با خرید از زینا یک استایل و سبک شیک و خاص داشته باشید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *