برند تویوتا

برند تویوتا به دنبال سهم بیشتر از بازار خودروهای لوکس

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت تویوتا موتور در سال مالی آینده دو خودروی لوکس رده بالا را در ژاپن عرضه خواهد کرد زیرا به دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار خودروهای لوکس است.

روزنامه ژاپنی نیکی به نقل از منابع ناشناس اعلام کرد که این خودروساز، خودروی لوکس اسپرت کاربردی به نام تویوتا سنچری را در فاصله زمانی آگوست تا پایان مارس ۲۰۲۴ در بازار داخلی خود معرفی خواهد کرد.

نیکی گفت که دومین مدل لوکس نسخه مینی‌ون لکسوس LM است که احتمالاً در نیمه دوم سال مالی آینده که از آوریل تا مارس ۲۰۲۴ ادامه دارد، به فروش می‌رسد.

تویوتا در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد دارد تمام فروش برند لوکس لکسوس خود تا سال ۲۰۳۰ به خودروهای برقی در اروپا، آمریکای شمالی و چین تبدیل شود و تمام فروش این برند در سراسر جهان از سال ۲۰۳۵ شروع شود. در مارس همان سال، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد ۲۰ مدل جدید یا اصلاح‌شده لکسوس را  تا سال ۲۰۲۵ معرفی کند که بیش از ۱۰ مدل از آنها الکتریکی خواهد بود.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *