The Toyota brand made an uproar in the world - برند تویوتا در جهان غوغا کرد

برند تویوتا در جهان غوغا کرد

پایگاه خبری دنیای برند، برند فروش جهانی تویوتا در آوریل با افزایش تقاضا در ژاپن و چین افزایش یافت.

فروش جهانی شرکت خودروسازی تویوتاموتور در ماه آوریل نسبت به سال گذشته حدود ۵ درصد افزایش یافت که به دلیل افزایش تقاضا برای خودروهای هیبریدی و بنزینی در ژاپن و چین بود. این خودروساز ژاپنی همچنین فروش بهتر خودروهای الکتریکی در خارج از کشور را گزارش کرد و تعداد کل خودروهای باتری‌دار خود را در چهار ماه اول سال بالاتر از سطح سال گذشته رساند.

تویوتا در ماه آوریل ۸۰۰ هزار و  ۸۶۳ دستگاه خودرو در سراسر جهان از جمله برند لوکس لکسوس خود فروخت که ۴.۹ درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته و کاهش فروش به دلیل کمبود تامین قطعات ناشی از بیماری همه‌گیرافزایش داشت.

فروش خودروهای هیبریدی مانند پریوس جدید در ژاپن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹.۲ درصد رشد داشته است تا نیمی از ۱۲۵ هزار و ۳۲۶ خودروی فروخته شده در بازار داخلی این شرکت در ماه گذشته را تشکیل دهد. تویوتا در چین، فروش ۴۶.۳ درصدی را در آوریل نسبت به ماه مشابه سال قبل با ۱۶۲ هزار و ۵۵۴ دستگاه افزایش داد.

این خودروساز در ماه آوریل، ۸۵۸۴ خودروی برقی در سراسر جهان از جمله برند لکسوس خود فروخت که برای اولین بار بیش از یک درصد از فروش جهانی خود را در یک ماه به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش رویترز، تعداد کل خودروهای باتری‌دار این شرکت در ماه‌های ژانویه تا آوریل به ۲۶۰ هزار و ۵۷ دستگاه رسید که بیشتر از ۲۴ هزار و ۴۶۶ خودروی برقی باتری دار این شرکت در سال ۲۰۲۲ است.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x