عرضه سیمان

عرضه سیمان در بورس سبب کاهش قیمت در بازار شد

پایگاه خبری دنیای برند، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه سیمان در بورس سبب کاهش قیمت سیمان در بازار شد و با این تدبیر، قیمت بسیاری از موارد مرتبط نیز کاهش یافت.

به گزارش شاتا، سید مهدی فرشادان با بیان این مطلب، افزود: این گونه اقدامات در دولت انقلابی باید به مراتب بیشتر انجام شود تا در کنترل تورم، بهبود معیشت و ارتقای سطح رفاهی مردم، توفیقات روز افزونی کسب نماییم.
وی با یادآوری اینکه قیمت سیمان به خاطر قطعی برق افزایش یافته بود، بیان کرد: این افزایش قیمتی بازار وابسته به سیمان یعنی مسکن را نیز تحت تاثیر خود قرار داده بود که خوشبختانه اقدامی که در خصوص عرضه سیمان در بورس انجام گرفت، راهکار مناسبی بوده است.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی حوزه صنعت، معدن و تجارت را بسیار وسیع و حائز اهمیت دانست و ادامه داد: معیشت مردم به این حوزه وابسته است و این حوزه باید بسیاری از امورات اقتصادی کشور را مدیریت نماید.
فرشادان گفت: وزیر صمت شروع خوبی داشته است، هر چند نیاز است که سرعت بیشتری به اقدامات خوبی مانند همین عرضه سیمان در بورس داده شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با تأکید بر این نکته که کابینه دولت سیزدهم با رای بالایی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کرد، تصریح کرد: این موضوع برای مردم و دولت نوید بخش انجام کارها با اقتدار و اطمینان بیشتر است.

همچنین ببینید

Img20191211092525637 310x165 - 5 مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

۵ مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

مونیکا اشنیتزر استاد گروه اقتصاد تطبیقی دانشگاه لودویگ مونیخ (LMU) و رئیس شورای تخصصی اقتصاد …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x