برندسازی نمد

ضرورت برند سازی حوزه نمد/ شهرکرد

پایگاه خبری دنیای برند، محمد رضا بیاتی پیش از ظهر شنبه در مراسم سالروز ثبت شهرکرد به عنوان «شهر ملی نمد» با اشاره به ضرورت تقویت دبیرخانه «شهرکرد شهر ملی نمد»، اظهار کرد: این مهم باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم در راستای انسجام بخشی فعالیت‌های حوزه نمد در شهرکرد صورت پذیرد، عنوان کرد: شهرداری شهرکرد در این حوزه باید به طور جدی ورود کند و برنامه‌های لازم را در این حوزه تعریف و اجرایی کند.

رئیس شورای شهر شهرکرد با تاکید بر توسعه بازار فروش محصولات نمدی، مطرح کرد: تجاری سازی صنعت و هنر نمد یکی از ضروریات است که در این راستا باید از ظرفیت استادکاران استفاده کرد.

بیاتی بر افزایش کیفیت تولیدات نمدی تاکید کرد و گفت: با تولید محصولات با کیفیت می‌توان نیاز مردم جهان را از شهرکرد تأمین کرد.

وی ادامه داد: فروشگاه و کارگاه‌هایی در بخشی از شهرکرد که به راسته «نمدمالان» معروف است باید ایجاد گردد تا این منطقه به عنوان کانونی نمد شهرکرد معرفی شود.

رئیس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برندسازی حوزه نمد، اعلام کرد: توسعه صنعت نمد در شهرکرد و استان می‌تواند توسعه پایدار شهر را نیز به دنبال داشته باشد.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *