تکنیک های آرایش دائم

معروف ترین تکنیک های آرایش دائم

پایگاه خبری دنیای برند، زمانی که تکنیک های آرایش دائم به دنیا معرفی شده اند در ابتدا بانوان بسیاری نسبت به انجام این تکنیک ها تمایل نشان ندادند اما به مرور زمان و اثبات مزایای این تکنیک ها متقاضیان بسیاری به دنبال انجام تکنیک های آرایشی بودند زیرا یکی از مهم ترین مزیت های تکنیک های آرایش دائم عدم نیاز به لوازم آرایش معمولی می باشد. لوازم آرایش های معمولی یا ۲۴ ساعته دارای ماندگاری کوتاه مدتی هستند و با یک شتسشوی شاده یا بر اثر خوردن غذا و نوشیدن پاک می شوند اما آرایش های دائم دارای ماندگاری طولانی مدتی هستند و به راحتی پاک نمی شوند.

تکنیک های بسیاری با عنوان آرایش دائم به دنیا معرفی شده اند که رایج ترین آن شامل رژ لب دائمی و میکروبلیدینگ و تاتو خط چشم می باشد. سه تکنیک ذکر شده بیشترین متقاضی را دارند و برای زیباتر شدن فرم ابرو و فرم چشم و خوشرنگ تر شدن لب ها کاربرد دارند. تکنیک های آرایشی دائم از متد تاتو و تزریق رنگ به زیر پوست استفاده می کنند به همین دلیل ماندگاری طولانی مدتی دارند و در صورت کمرنگ شدن می توانید با یک جلسه ترمیم، زیبایی اولیه را به آن ها بازگردانید. در نتیجه جلسه ترمیم به منظور تثبیت رنگ و افزایش ماندگاری نتیجه نهایی انجام می شود.

بهترین مرکز تخصصی تکنیک های آرایش دائم

به دلیل رونق تکنیک های آرایشی دائم و افزایش متقاضیان این تکنیک ها افراد بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند و به یکی از پردرآمدترین مشاغل شغلی تبدیل شده است. مراکز تخصصی و سال های زیبایی بسیاری در حیطه انجام تکنیک های آرایش دائم فعالیت می کنند که بارزترین تفاوت آن ها در تکنیک و برند مواد اولیه می باشد. به طور مثال تکنیکی مانند میکروبلیدینگ به روش های متفاوتی انجام می شود ولی نتیجه نهایی که از میکرو ابرو حاصل می شود باید نچرال و طبیعی باشد که این امر بستگی به نحوه الگو کشیدن تارهای ابرو دارد. در نتیجه اگر خواستار انجام میکروبلدینگ ابرو هستند باید به یک مرکز تخصصی میکروبلیدینگ مراجعه کنید تا مطمئن شوید نتیجه ای که کسب می کنید زیبا و فوق العاده خواهد بود.

مراکز تخصصی مریم حمزه ای بیش از ۱۳ سال سابقه حرفه ای در حیطه تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم دارند و به دلیل سابقه درخشان و رضایت زیباجویان عزیز به نامی آشنا در این حیطه تبدیل شده اند همچنین خانم مریم حمزه ای به دلیل افتخارات داخلی و خارجی که کسب کرده اند یکی از برترین گرند مسترهای حوزه تاتو ابرو هستند. مراکز تخصصی مریم حمزه ای دارای ۳ شعبه در تهران و ۱ شعبه در مشهد و ۱ شعبه در شیراز می باشد که به زودی شعبات کرج و دبی نیز افتتاح خواهند شد.

همه چیز درباره تکنیک های آرایشی دائم

یکی از مسائل بسیار مهم در حیطه تکنیک های آرایش دائم میزان ماندگاری می باشد و درباره این موضوع باید ذکر کنیم تمامی تکنیک های آرایش دائم بین ۱ الی ۵ سال ماندگاری دارند که این مدت زمان بستگی به ناحیه موردنظر و رعایت نکات مراقبتی دارد اگر نکات مراقبتی را رعایت کنید و به یک مرکز تخصصی باسابقه مراجعه کنید شاهد بیشترین میزان ماندگاری هاشور ابرو یا بیشترین میزان ماندگاری سایر تکنیک ها خواهید بود.

تکنیک های آرایشی دائم یکی از بهترین تکنیک های زیبایی در سالهای اخیر می باشند که یه دلیل غیر تهاجمی بودن دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین بانوان هستند تمامی تکنیک های آرایشی دائم توسط بی حسی موضعی انجام می شوند و درد بسیار اندکی دارند در این تکنیک ها شاهد هیچگونه خونریزی یا تورم و التهابی نخواهید بود البته در روزهای اولیه شاهد کمی تورم خواهید بود که امری طبیعی است و بخشی از طی کردن دوران نقاهت می باشد به طور کلی تکنیک های آرایشی دائم دارای دوران نقاهت کوتاه مدتی هستند و اگر در یک مرکز تخصصی انجام شوند هیچگونه عوارضی در پی نخواهند داشت.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *