بنز میباخ

برند میباخ در لیست لوکس ترین خودرویی جهان قرار گرفت

پایگاه خبری دنیای برند، برند مایباخ در لیست لوکس ترین محصولات خودرویی جهان قرار دارد و البته به نوعی با عالی ترین سطح توانمندی های مرسدس بنز نیز پیوند خورده است. با این تعریف کوتاه هم می توان دریافت که هر دستگاه از تولیدات مایباخ در نوع خود خاص و دست نیافتنی هستند!

حال تصویر کنید با تغییراتی شبیه کار یک تیونر، ویژگی فوق کمیاب یا تولید بسیار محدود نیز به مدلی از کاتالوگ این برند افزوده شود تا همه چیز محدودتر اما خاص تر باشد.

زناتک مایباخ ۵۷ اس را در سال ۲۰۱۰ میلادی به نمایش گذاشت و پس از تبدیل این سدان اشرافی به کوپه ای لوکس تعهد داد که بیش از ۱۰۰ دستگاه از این کلاس جدید را ارائه نکند. هرچند در نهایت فقط ۱۰ دستگاه مایباخ کوپه زناتک آماده شد و سپس این پروژه متوقف شد.

اکنون یکی از ۱۰ کوپه مجلل آلمانی برای فروش در نظر گرفته شده است. براساس اطلاعات موجود این خودرو جز دارایی های قذافی بوده و تم دو رنگ بدنه آن نیز با الهام از یونیفرم نظامی وی انتخاب شده است. پس از سقوط قذافی این خودرو به مالک اصلی بازگردانده شده است. همچنین اشاره شده این کوپه دارای کمترین میزان کارکرد در مقایسه با سایر نمونه های موجود، است زیرا کیلومتر شمار آن عدد واقعی ۲۳۰۰ کیلومتر را نشان می دهد.

این نسخه مجهز به شیشه دوجداره، یخچال و ماساژور گردن و سر است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

سدان ۵۷ اس استاندارد که اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۰۵ معرفی شد در قسمت پیشرانه از تپنده ۶ لیتری ۱۲ سیلندر توربودوقلوی تقویت شده توسط آ ام گ با ۶۰۴ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر استفاده می کند اما در نسخه زانتاک میزان خروجی به ۶۴۰ اسب بخار افزایش یافته است.

قیمت پایه پیشنهادی برای این محصول فوق کمیاب برابر با ۱.۱۶ میلیون دلار اعلام شده است. این در شرایطی است که مرسدس بنز مایباخ اس۵۸۰ مدل ۲۰۲۱ که مدتی قبل در گروه خودروی عصر ایران نیز آنرا معرفی کرده ایم(اینجا) برابر با ۱۸۰ هزار دلار قیمت دارد.

منبع: عصر خودرو

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *