The impact of the World Crafts City brand for Rasht 660x330 - تاثیر برند "شهر جهانی صنایع دستی" برای رشت

تاثیر برند “شهر جهانی صنایع دستی” برای رشت

پایگاه خبری دنیای برند، ولی جهانی ظهر شنبه در مانور خودرویی آغاز عملیات ستاد اجرایی سفر ویژه نوروز گیلان اظهار کرد: بیش از ۳ هزار واحد و تأسیسات گردشگری میزبان گردشگران و مسافران نوروزی در گیلان هستند.

وی از برپایی ۱۴۰۲ سفره هفت سین سنتی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد سفره هفت سین با محوریت حفظ آداب و رسوم گیلان در ایام نوروز برپا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برپایی ۳۰۰ جشنواره سنتی و آئینی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره‌ها با محوریت ظرفیت‌های بومی منطقه و با رعایت آداب ماه مبارک رمضان در گیلان برگزار می‌شود.

جهانی ادامه داد: ۹۰ ایستگاه صنایع دستی در شهرهای گیلان در نوروز برپا می‌شود.

وی با اشاره به معرفی رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی، افزود: برند شهر جهانی صنایع دستی برای رشت می‌تواند برآیند تحولات مثبت در گیلان باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به ورود ۸۶ میلیون مسافر از ابتدای سال تاکنون به این استان، بیان کرد: گیلان با وجود توانمندی‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی یکی از مقاصد مهم گردشگران تلقی می‌شود.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x